• Binnen 3 weken is het zover, Halloween!Ik weet het het is vroeg.Maar om toch al wat in de stemming te komen dit topic!
    Plaats hier enge foto's, verhaaltjes, leuke dingen voor die dag...alles wat eng is dus!!!!
    Hier heb je al iets:

    Het was vrijdagnacht en Er liep nog iemand op straat Vincent.Maar opeens kwam er iemand om de hoek met een mes, bijl,schop.Het enige wat Vincent nog kon doen was schreeuwen.AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!
    De vreemde, enge man vermoorden Vincent met de bijl, en bewerkte hem mat het mes.Stopte hem in de zak een gooide hem in zee.De ouders van Vincent zaten thuis niet te beseffen dat hun zoon nooit thuis zou komen.
    EINDE!!!(6)
    Dit soort verhalen, of foto's.
    HAVE FUN...of not.Muuuuhhhaaahhah!!!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Happy Halloween


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    dooddoenervo schreef:
    Ik heb ook een enge foto maar ik weet niet meer hoe ik fotos op een bericht moet plakken.


    is ie van de exorcist? daar ben ik als de dood voor, dan ben ik tenminste weg uit dit topic.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Helloween boeit me eigenlijk niks. Kijk wel naar de filmen uit die ze dan op televise spelen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Noviello schreef:
    Helloween boeit me eigenlijk niks. Kijk wel naar de filmen uit die ze dan op televise spelen.


    ik niet(no_chears)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Cleveland schreef:
    (...)

    ik niet(no_chears)

    Ik wel ilove horror.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse


    As travars

    Noviello schreef:
    (...)
    Ik wel ilove horror.


    getting out of here


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Midna schreef:
    (...)

    bij die film heb ik me kapot gelachd XD
    en bij the grudge schrikken door mams.. die liet me schrikken wanneer ik geïnteresseerd naar de tv keek

    Jaa, ik weet dat ik een watje ben ):


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Penguin schreef:
    (...)
    Jaa, ik weet dat ik een watje ben ):


    (: maakt niet uit. Ik ben ook vaak zat bij films een watje. of overgevoelig..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bah.




    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Midna schreef:
    (...)

    (: maakt niet uit. Ik ben ook vaak zat bij films een watje. of overgevoelig..

    Ik ben ook overgevoelig bij films. Toen net nog, een romcom gekeken. Janken... (cat) Maar dat is dan goed dat ik niet de enige ben :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I Love Halloween:Y)(duivel)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Noviello schreef:
    Bah.


    No clowns -rent gillend weg-


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)