• Wie heeft hier ook zo'n kutklas waarin niemand je mag?
    Ik heb namelijk allemaal van die tutjes die helemaal vol met make-up zitten.
    Ik kan eigenlijk met niemand in de klas goed opschieten,
    want ik heb telkens ruzie om niks.
    hatelijk(cat)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Edition schreef:
    Ik heb best een leuke klas,
    maar er blijkt altijd een kutkiddo te zijn die je haat ofzo...


    Hééé daar heb ik nooit last van. >: D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    (doeg) lotgenoot. ik ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik moet mijn mentale leeftijd gewoon wat lager zetten en mij proberen niet te irriteren aan hun 'slimheid', en dan zijn ze best leuk :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    iHoran schreef:
    ik heb echt een hele leuke, maar drukke klas. we zitten met 26 leerlingen en we zijn maar met 8 meisjes, maar die zijn wel allemaal heel aardig! en onze mentor vind ons nu al geen leuke klas meer omdat we er te vaak worden uitgestuurd in de les en omdat we te druk zijn haha.


    Ik heb precies hetzelfde. xd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Everdeen schreef:
    Vorig jaar was mijn klas geweldig, dit jaar valt hij behoorlijk tegen vergeleken met vorig jaar.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat noemt men huppelkutjes :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn klas is wel leuk, maar er zitten een aantal trutten in (zoals meestal). Ook al mijn vriendinnen zitten in een andere klas, terwijl veel vriendinnen bij elkaar zitten dus ik zat ook alleen... Gelukkig heb ik al snel nieuwe vriendinnen gemaakt (A)


    Take risks and conquer your fears.

    Ik zit met drie meisjes en negentien jongens in de klas.
    En de jongens die zijn nog zo kinderachtig, haha.
    Dus: jeeeeeej - sarcasme-


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    ik heb een kutklas... iedereen negeert me, of is met van die laserlampjes in mijn ogen aan het schijnen, als ze er de leerkracht niet mee irriteren, ze hebben vele te veel lawaai mee en bezorgen me koppijn, maar het meest irri is dat ze mij als pestobject zien >.<

    Ik dacht een kutklas maar toch zitten er drie aardige jongens en twee aardige meisjes in (: (ik kende iedereen wel maar met hun ben ik nu iets beter bevriend)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mijne valt mee... De mentorgroep zit vol bitches, maar gelukkig zit ik in veel clusters samen met leuke mensen :3 Wel jammer van de mentorgroep, want daar moest ik ook een week mee op uitwisseling en dat was op z'n zachtst gezegd niet heel geweldig maar dat lag vooral aan m'n uitwisselingsstudent.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik heb een fijne klas. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb een kutklas, met alleen maar meisjes. ;x


    “Usually I'm remarkably good natured. Try me on a day that doesn't end in y.”

    Ik heb net dezelfde klas. En de jongens zijn ook megastom. Ze noemen me de hele tijd Hermelien Griffel...


    Define "good".

    hylketjeuhx schreef:
    ik heb een kutklas... iedereen negeert me, of is met van die laserlampjes in mijn ogen aan het schijnen, als ze er de leerkracht niet mee irriteren, ze hebben vele te veel lawaai mee en bezorgen me koppijn, maar het meest irri is dat ze mij als pestobject zien >.<


    Bij ons zijn er een aantal jongens geschorst, omdat ze met die laserlampjes in mensen hun ogen schenen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.