• Wie heeft hier ook zo'n kutklas waarin niemand je mag?
    Ik heb namelijk allemaal van die tutjes die helemaal vol met make-up zitten.
    Ik kan eigenlijk met niemand in de klas goed opschieten,
    want ik heb telkens ruzie om niks.
    hatelijk(cat)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik heb een kut klas


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb een leuke klas.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik voel met je mee, darling. Ik heb vorig jaar mijn profiel gekozen, dus nu zit ik in een andere klas dan vorig jaar, en ál mijn vrienden, en dan géén uitzonderingen, zitten in een andere klas.
    So, me is lonely, en met alle mensen in mijn klas kan ik niet opschieten. Niet dat ik ruzie met ze heb, maar ze zijn gewoon echt niet aardig...
    Zoals laatst, gooiden ze keihard met pepernoten tegen mijn hoofd aan.
    Maar, bekijk het zo. Nog even, dan ben je van school af, en dan zie je ze nooit meer, kies je een leuke studie en ontmoet je daar vast mensen die meer met jou op een golflijn zitten. En met die gedachte in je achterhoofd houd je het vast wel vol. (:


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ik heb gedeeltelijk een kut klas en gedeeltelijk is ie juist heel fijn. Sommige mensen mogen me namelijk helemaal niet en andere zijn juist hele goede vriendinnen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Bro schreef:
    Ik heb een leuke klas.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik heb echt een hele leuke, maar drukke klas. we zitten met 26 leerlingen en we zijn maar met 8 meisjes, maar die zijn wel allemaal heel aardig! en onze mentor vind ons nu al geen leuke klas meer omdat we er te vaak worden uitgestuurd in de les en omdat we te druk zijn haha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Nee, ik heb een hele leuke klas to be honest.


    ars moriendi

    Bro schreef:
    Ik heb een leuke klas.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    dat had ik vorig jaar, ze hebben me helemaal veranderd & verpest eigenlijk. :3


    Save me from myself.

    Bro schreef:
    Ik heb een leuke klas.

    Vorig jaar was mijn klas geweldig, dit jaar valt hij behoorlijk tegen vergeleken met vorig jaar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Schneider schreef:
    Ik heb een kut klas


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb geen vaste klas. Maar de mensen met wie ik les heb zijn wel leuk en aardig (:

    Maar ja, gaat nooit tippen aan mijn klas van vorig jaar.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb best een leuke klas,
    maar er blijkt altijd een kutkiddo te zijn die je haat ofzo...


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Nou ik vind onze klas leuk, maar daar denkt de conrector anders over. Ze zeurt de hele tijd dat we niet naar school komen om te studeren en shit. Misschien omdat drie leraren ons hebben 'aangegeven'.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.