• Ja, ik dacht dat ik jullie even wat zou laten weten, omdat de meesten vaak nogal geïnteresseerd reageren. Vanochtend ben ik naar de dokter gegaan, om te praten over mijn slaapproblemen (dit heb ik voor het laatst een jaar of 7 á 8 geleden gedaan, terwijl dit al 9 jaar voortduurt). Het heeft wat moeite gekost om de stap te nemen, omdat ik het het liefste zolang mogelijk ontloop om naar de dokter te gaan of hulp te vragen.
    Nu heb ik huiswerk gekregen en moet ik onder andere de komende twee weken een dagboek bij gaan houden met allerlei details over het slapen, het er naartoe werken, enzovoorts (en nog wat dingen, maar dat formulier heb ik nog niet helemaal doorgelezen). Na die twee weken moet ik terugkomen voor een nieuw gesprek en dan kan hij gaan kijken wat voor stappen we kunnen gaan ondernemen.
    Volgens mijn dokter is er verder een grote kans dat ik nooit helemaal normaal zal kunnen slapen, maar misschien kunnen we er zo toch iets aan doen, zodat het íets beter gaat dan een uur of twee á drie per nacht. De eerste stap is op deze manier dus al gezet. :]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 16:45 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    <3 Gelukkig maar, ik hoop dat het in ieder geval iets beter zal gaan <3


    Life is hard and then we die

    *heeft vanacht ook maar 3 uur geslapen*


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Wauw... Hopen dat je nu toch gelijdelijkaan beter zal kunnen slapen!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    dance4ever schreef:
    *heeft vanacht ook maar 3 uur geslapen*


    I'd rather die than be famous.

    dance4ever schreef:
    *heeft vanacht ook maar 3 uur geslapen*

    Ik zou zeggen maak ook een topic.

    En goed van je dat je naar de dokter bent toegegaan, en nu kan hij je vast wel helpen. :'D een dagboek? dat lijkt me echt lame. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Eh... één nachtje maar drie uurtjes slapen valt niet echt te vergelijken met insomnia.


    Life is hard and then we die

    Wow, jouw dokter doet tenminste wat. Mijne zei dat hij niks kon doen, alleen wat stomme tips(drink warme melk voor het slapen en zo).
    Ik hoop dat het werkt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    dance4ever schreef:
    *heeft vanacht ook maar 3 uur geslapen*


    Dat is, zoals Annick al zei, nog geen insomnia.
    Wat jij een nachtje hebt, heb ik al 9 jaar.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 16:54 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Een beslissing GENOMEN, een stap GEZET
    Wat goed van je! Ik hoop echt dat alles in orde komt :Y)

    PUKKELxDING schreef:
    Eh... één nachtje maar drie uurtjes slapen valt niet echt te vergelijken met insomnia.

    Owkee het is miss niet te vergelijken daarmee, maar ik voor mij is het -helaas- heel normaal om maar drie á vier uurtjes te slapen:Y) En dat is ook niet echt geweldig. Ik zou er heel veel voor over hebben een nacht gwn te slapen. :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)
    Owkee het is miss niet te vergelijken daarmee, maar ik voor mij is het -helaas- heel normaal om maar drie á vier uurtjes te slapen:Y) En dat is ook niet echt geweldig. Ik zou er heel veel voor over hebben een nacht gwn te slapen. :Y)
    Naja, ik neem aan dat je daar niet al een aantal jaar last van hebt =')? Want dat kan ook gewoon een periode van stress zijn.


    Life is hard and then we die

    dance4ever schreef:
    (...)
    Owkee het is miss niet te vergelijken daarmee, maar ik voor mij is het -helaas- heel normaal om maar drie á vier uurtjes te slapen:Y) En dat is ook niet echt geweldig. Ik zou er heel veel voor over hebben een nacht gwn te slapen. :Y)


    Nou, ga ook naar een dokter dan (krul)

    Amyntas schreef:
    Een beslissing GENOMEN, een stap GEZET
    Wat goed van je! Ik hoop echt dat alles in orde komt :Y)


    Het is wel een stap, want de beslissing er bewust aan te gaan werken heb ik al eerder gemaakt. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Radke schreef:
    (...)

    Nou, ga ook naar een dokter dan (krul)

    Jemig mensen, ik heb niet zo'n groot probleem als degene van dit topic howr. Laten we haar nou maar gwn zeggen dat het goed is dat ze die stap heeft genomen en niet zo fel op mijn reactie reageren. Zo bedoelde ik het niet.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)
    Jemig mensen, ik heb niet zo'n groot probleem als degene van dit topic howr. Laten we haar nou maar gwn zeggen dat het goed is dat ze die stap heeft genomen en niet zo fel op mijn reactie reageren. Zo bedoelde ik het niet.


    Ik denk dat we het bij lange na niet zo fel bedoelen als je denkt so don't worry :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.