• geef antwoord als je ze wel of niet cool/leuk/gaaf/knap vind

    zelf vind ik ze niet leuk/cool/gaaf/knap, maar mijn zus DirectionOne/Overwhelmed wel

    Dit zijn hun twee nummers, denk alleen wel het gegil weg:



    Dit is One Direction:




    Met van links naar rechts:
    Liam James Payne, Niall James Horan, Zayn Jawaad Malik, Louis William Tomlinson en Harry Edward Styles

    En dan nog even One Direction als smurfen:



    One Direction is bekend geworden door X-Factor. Ze deden alle vijf mee als solo artiest, maar werden tijdens de bootcamp samen gezet om door te mogen gaan naar de jury huizen. Simon Cowell kreeg de groepen als groep om te gaan coachen en One Direction moest naar zijn huis. Ze mochten uiteindelijk door naar de live shows na wat tegenslagen -Louis moest naar het ziekenhuis en het was niet zeker of hij er op tijd zou zijn-. Ze zijn uiteindelijk derde geworden bij X-Factor. Ze kregen vrij snel erna een contract aangeboden en inmiddels hebben ze hun eerste single uitgegeven in de UK. In Nederland en België hebben ze nog niets. Verder hebben ze twee boeken, Forever Young over hun X-Factor ervaring en Dare to Dream over hun leven na X-Factor. In december/januari gaan ze door de UK touren.

    De One Direction informatie gedeelte komt van DirectionOne/Overwhelmed. wil je meer info ga naar haar.
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:42 ]


    The cold never bothered me anyway!

    Ze beginnen gelukkig wel beroemd te worden hier in België(flower)(H)
    Ze staan al 2x in de Joepie en iedereen leest dat^^
    Luv them(flower)(H)

    Ff voor de duidelijkheid: HARRY IS MINE(A)


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    vampgirly schreef:
    Ze beginnen gelukkig wel beroemd te worden hier in België(flower)(H)
    Ze staan al 2x in de Joepie en iedereen leest dat^^
    Luv them(flower)(H)

    Ff voor de duidelijkheid: HARRY IS MINE(A)

    Lol, Joepie leest alleen de 'jeugd' van 11 tot 14 ofzo ;x en ik denk niet dat echt blij zullen zijn met een hoop 11 jarige fans naarmate de amper iets mogen...


    The soul needs autumn.

    Remains schreef:
    Nee ik vind ze gay/stom/kut/vreselijk.


    comfort in c h a o s

    DirectionOne schreef:
    (...)
    Harry Edward Styles
    *gaat ondertussen nadenken wat haar zusjes wachtwoord kan zijn, zodat ze een nummer van One Direction kan plaatsen*

    wauw je hebt dus mijn wachtwoord geraden zusie
    maar moet je dan ook gelijk mijn hele topic veranderen!!


    The cold never bothered me anyway!

    iHoran schreef:
    ik vind ze alles van dat, en in het echt zijn ze echt nog zo veel knapper dan op de foto's / filmpjes(:


    Firm believer of all that is magic

    Ik vind ze alles van dat. Ze zijn echt geweldig en niet alleen omdat ze knap zijn. Ze hebben allemaal verschillende persoonlijkheden. En die zijn gewoon super leuk<3


    What's so bad about being different?

    Cumberbatch schreef:
    Hun Backstreet Boy-gehalte is me wat te hoog.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik hoop niet dat het hetzelfde wordt als bij Bieber, dat ze een reputatie krijgen van: 'Het zijn alleen maar meiden van 10 tot 15 jaar die naar ze luisteren. Iets wat bij Bieber dus wel heel erg werd gezegd.


    To infinity and beyond •

    Ik vind het opzich wel een leuke groep, maar niet echt een fan ofzo.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik vind ze amazing.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Cheeky schreef:
    Ik vind ze amazing.


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    Ze zijn geweldig en niet alleen door hun looks maar ook door hun stemmen en persoonlijkheid, het is alleen jammer dat er steeds meer fans komen die alleen hun uiterlijk leuk vinden.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    ik vind ze niks.

    iHoran schreef:
    ik vind ze alles van dat, en in het echt zijn ze echt nog zo veel knapper dan op de foto's / filmpjes(:

    Oké serieus als ze nog knapper zijn dan dit? omfg dan ga ik dood.
    Ik dacht dat ze op foto's en filmpjes al niet knapper konden O_o


    Ivar Oosterloo.

    Ik houd echt van ze!! Ze zijn egt leuk!! Vooral Zayn J. Malik!!:$

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:42 ]


    Als mijn moeder van huis is, nodig ik mijn vriendinnen uit!