• geef antwoord als je ze wel of niet cool/leuk/gaaf/knap vind

    zelf vind ik ze niet leuk/cool/gaaf/knap, maar mijn zus DirectionOne/Overwhelmed wel

    Dit zijn hun twee nummers, denk alleen wel het gegil weg:



    Dit is One Direction:




    Met van links naar rechts:
    Liam James Payne, Niall James Horan, Zayn Jawaad Malik, Louis William Tomlinson en Harry Edward Styles

    En dan nog even One Direction als smurfen:



    One Direction is bekend geworden door X-Factor. Ze deden alle vijf mee als solo artiest, maar werden tijdens de bootcamp samen gezet om door te mogen gaan naar de jury huizen. Simon Cowell kreeg de groepen als groep om te gaan coachen en One Direction moest naar zijn huis. Ze mochten uiteindelijk door naar de live shows na wat tegenslagen -Louis moest naar het ziekenhuis en het was niet zeker of hij er op tijd zou zijn-. Ze zijn uiteindelijk derde geworden bij X-Factor. Ze kregen vrij snel erna een contract aangeboden en inmiddels hebben ze hun eerste single uitgegeven in de UK. In Nederland en België hebben ze nog niets. Verder hebben ze twee boeken, Forever Young over hun X-Factor ervaring en Dare to Dream over hun leven na X-Factor. In december/januari gaan ze door de UK touren.

    De One Direction informatie gedeelte komt van DirectionOne/Overwhelmed. wil je meer info ga naar haar.
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:42 ]


    The cold never bothered me anyway!

    Cumberbatch schreef:
    Hun Backstreet Boy-gehalte is me wat te hoog.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Lelijk.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sorry, ik vind ze fantastisch!


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    iHoran schreef:
    ik vind ze alles van dat, en in het echt zijn ze echt nog zo veel knapper dan op de foto's / filmpjes(:


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    StJimmy schreef:
    Nee, niks van dat al.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ik vind 't helemaal niets. *Loopt topic uit*


    I am an idiot, I move.

    Ik vind ze helemaal geweldig, & niet om hun looks. Gewoon om hun humor, en omdat ze zichzelf zijn, en omdat ze me altijd weten op te vrolijken. (:


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    Ik vind ze helemaal geweldig, & niet om hun looks. Gewoon om hun humor, en omdat ze zichzelf zijn, en omdat ze me altijd weten op te vrolijken. (:


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Cheeky schreef:
    Ik vind ze amazing.

    StJimmy schreef:
    Nee, niks van dat al.

    ze zijn geweldig :3

    Barely know them.


    I was an angel living in the garden of evil

    ZE ZIJN GEWELDIG ç


    Learn from yesterday , live for today and hope for tomorrow.

    Ze zijn speciaal, want ze laten me altijd lachen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Alles en meer!:9~
    Sorry, I luv them (:


    I believe in nothing but the truth and who we are.