• Maar ik ben nu zo blij! Ik vind zo'n jongen in mijn klas erg leuk en net kreeg ik een smsje van hem of ik samen met hem een school opdracht wilde doen. En ik kreeg een kusje op het eind (:
    Buh, het klinkt nog stommer als ik het typ. Het betekent misschien niet veel, maar ik word er toch blij van (:

    Iemand nog ergens heel blij van geworden vandaag?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:33 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    (...)
    -kijkt dommig naar afbeelding-

    Agree.


    Felix

    Ik heb gewerkt en het was super gezellig met mijn collega's en dat was gewoon zo gezellig (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Flash?


    Ja.
    Heb jij d'r verstand van? Wil kindjes van m'n array maken D:. Omdat mijn player door een paar muren kan lopen omdat ik een instancenaam van 1 zo'n fucking muurtje scheel heb getypt of dubbel heb en daarom niet in de array terug komt, en dus tevens niet in de colissiondetectfunction voor de player en enemy. Heb dus al een numChild in m'n actionscript staan (thanks leraar), maar dat is voor mijn goudstukken die je als player moet verzamelen (zoals Pacman die bolletjes hapt) en die goudstukken worden dan op een andere positie buiten 't veld neergezet.
    Oh damn. Dit klinkt volgens mij best wazig x'D


    No growth of the heart is ever a waste

    AAAWW Lieke! Wie was het? Marco?
    Wat schattigg! Kusje op de wang of...?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 21:09 ]


    You never fail, unless you keep trying...

    ZjoliStyles schreef:
    AAAWW Lieke! Wie was het? Marco?
    Wat schattigg! Kusje op de wang of...?

    Ghehe, via een sms :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    C18 schreef:
    (...)


    Ja.
    Heb jij d'r verstand van? Wil kindjes van m'n array maken D:. Omdat mijn player door een paar muren kan lopen omdat ik een instancenaam van 1 zo'n fucking muurtje scheel heb getypt of dubbel heb en daarom niet in de array terug komt, en dus tevens niet in de colissiondetectfunction voor de player en enemy. Heb dus al een numChild in m'n actionscript staan (thanks leraar), maar dat is voor mijn goudstukken die je als player moet verzamelen (zoals Pacman die bolletjes hapt) en die goudstukken worden dan op een andere positie buiten 't veld neergezet.
    Oh damn. Dit klinkt volgens mij best wazig x'D

    -kijkt nog dommer naar tekst-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oh ja, hihi. Ik zei 'hoi' tegen een vriend van me, en mijn crush antwoordde met; 'En je zegt geen hoi tegen mij?' And I was like. 'DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN.'


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    C18 schreef:
    (...)


    Ja.
    Heb jij d'r verstand van? Wil kindjes van m'n array maken D:. Omdat mijn player door een paar muren kan lopen omdat ik een instancenaam van 1 zo'n fucking muurtje scheel heb getypt of dubbel heb en daarom niet in de array terug komt, en dus tevens niet in de colissiondetectfunction voor de player en enemy. Heb dus al een numChild in m'n actionscript staan (thanks leraar), maar dat is voor mijn goudstukken die je als player moet verzamelen (zoals Pacman die bolletjes hapt) en die goudstukken worden dan op een andere positie buiten 't veld neergezet.
    Oh damn. Dit klinkt volgens mij best wazig x'D

    Helaas voor jou snap ik niks van Flash, maar de tekst opzich is wel te begrijpen.

    Doncaster schreef:
    (...)
    -kijkt nog dommer naar tekst-

    Hahahahaa


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uneventful schreef:
    Oh ja, hihi. Ik zei 'hoi' tegen een vriend van me, en mijn crush antwoordde met; 'En je zegt geen hoi tegen mij?' And I was like. 'DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN.'

    Oeehh, klinkt positief(wbw)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Ghehe, via een sms :'D


    HAHA okee daar had ik nog niet aan gedacht xD
    Superleuk (: Heb je een foto? Facebook?


    You never fail, unless you keep trying...

    Vandaag niet. Als je die vraag morgen weer stelt, is het antwoord 'omdat mijn vriend lekker naar me toe komt<3' (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    DarkSavior schreef:
    Praten met Nikki, dat maakt elke dag perfect

    Ja dat dus, praten met Nikki maakt mijn dag perfect.


    We're all mad here.

    Mooi. Dan heb ik 't m'n leraar dus wel duidelijk genoeg uitgelegd, gezien 't feit dat ik bij de mailuitleg nog specifieker was.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Mooi. Dan heb ik 't m'n leraar dus wel duidelijk genoeg uitgelegd, gezien 't feit dat ik bij de mailuitleg nog specifieker was.

    Was het nou PHP, VB.NET, HTML of Source Engine scripting. Dan had ik je zo kunnen helpen :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Georgeee schreef:
    (...)
    Ja dat dus, praten met Nikki maakt mijn dag perfect.

    Vast een andere die ik bedoel xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.