• Maar ik ben nu zo blij! Ik vind zo'n jongen in mijn klas erg leuk en net kreeg ik een smsje van hem of ik samen met hem een school opdracht wilde doen. En ik kreeg een kusje op het eind (:
    Buh, het klinkt nog stommer als ik het typ. Het betekent misschien niet veel, maar ik word er toch blij van (:

Iemand nog ergens heel blij van geworden vandaag?

[ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:33 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Vast een andere die ik bedoel xD

I know about which Nikki you were talking about..

We're all mad here.

Georgeee schreef:
    (...)
    I know about which Nikki you were talking about..

I was talking about my Nikki and you?

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Was het nou PHP, VB.NET, HTML of Source Engine scripting. Dan had ik je zo kunnen helpen :P

Y'know, ik heb een vriend van me dus precies 'tzelfde gevraagd, zo van: 'hebbie verstand van Flash?' Die kerel kon d'r totaal niet mee uit de voeten, terwijl hij keigoed is in PHP shizzle, iets wat voor mij weer zo goed als Chinees is..
    En deze shit moet dus de maandag na de vakantie af. Fuck my life -faints-

No growth of the heart is ever a waste

DarkSavior schreef:
    (...)
    I was talking about my Nikki and you?

I was talking about the Nikki who's lending me her bed.

We're all mad here.

Georgeee schreef:
    (...)
    I was talking about the Nikki who's lending me her bed.

That isn't my Nikki then :P Hahahaha

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

C18 schreef:
    (...)
    Y'know, ik heb een vriend van me dus precies 'tzelfde gevraagd, zo van: 'hebbie verstand van Flash?' Die kerel kon d'r totaal niet mee uit de voeten, terwijl hij keigoed is in PHP shizzle, iets wat voor mij weer zo goed als Chinees is..
    En deze shit moet dus de maandag na de vakantie af. Fuck my life -faints-

Hahahaha, tja life sucks and then you die. Zoals iedereen zegt (waar ik het niet mee eens ben). Het lukt je wel Sam, je hebt 1 hele week. Vraag het anders na op flashfocus, das een forum voor flash dingen :W

DarkSavior schreef:
    (...)
    That isn't my Nikki then :P Hahahaha

It is.

We're all mad here.

Georgeee schreef:
    (...)
    It is.

Two Nikki's and both make us happy ^^

DarkSavior schreef:
    (...)
    Two Nikki's and both make us happy ^^

NOOH YOU DON'T GET IT; there is only one.

We're all mad here.

Georgeee schreef:
    (...)
    NOOH YOU DON'T GET IT; there is only one.

WAIT WHAT D:

DarkSavior schreef:
    (...)
    WAIT WHAT D:

Yeah, I'm messing with you bro. I wasn't even talking to her till after the message.

We're all mad here.

Georgeee schreef:
    (...)
    Yeah, I'm messing with you bro. I wasn't even talking to her till after the message.

You got me there, well played ^^