• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    EDIT: Caine, ookwel Jane en Carlisle, IS DE ONDERADMIN, ALS IK WEG BEN, MOET JE NAAR HAAR LUISTEREN!
    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Maggie = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena.
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove - Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    Emily schudde lachend haar hoofd toen ik de muffin had doorgeslikt. Ze zei lachend dat ze nu weer naar de winkel moest. Ja, ik at veel, maar ze kookte ook zo lekker! Ik kon wel de hele dag blijven eten van haar kookkunsten!
    Ze legde haar hand op mijn wang en keek me even bedenkelijk aan. 'Ik kan met je meegaan naar de Cullens en kijken of de jongens daar zijn.' Daarna legde ze haar hand even op de littekens op haar gezicht en mijn grijns verdween als sneeuw voor de zon.
    Ik voelde me altijd vreselijk als ik daarnaar keek. Het was mijn schuld. Ik had haar verminkt. Dat kon ik nooit meer goedmaken, maar ze wilde er geen woord over horen.
    Ik pakte haar hand vast en drukte mijn lippen tegen haar gehavende wang.
    'Nee,' mompelde ik toen, net verstaanbaar.
    'Ik wil je niet in de buurt laten komen van die bloedzuiger.'
    Het was al erg genoeg dat mijn jongens er vaak waren, maar Emily... kwetsbare Emily, met een kloppend hart en stromend bloed, mocht daar niet zijn. Zo goed vertrouwde ik de Cullens ook weer niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Verdorie. Ik moet naar bed. Laura/Caine neemt het van me over. Succes, Laura!]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emily
    ''Ze reageerden niet. Wat als ze in gevaar zijn?'' Mijn chocoladebruine ogen blonken ongerust. Ik was vrij beschermend tegenover de Roedel. Want niet ieder roedellid had een ouders om hun frustraties als wolfzijnde af te reageren. Daar was ik voor. En ik vond dat we er heen moesten gaan. Ik wilde niet langer kwetsbaar zijn, maar ook iets betekenen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Esmé.
    Toen Elena het wordt mam gebruikte klaarde ik helemaal op. Ik zou haar beschermen al zalhet mijn leven kosten. Ik sisde naar Stefan en Vladimir die naar het bloed van haar hunkerde. 'Ze is mijn dochter!' Zei ik luid maar zelfverzekerd. 'als je haar dan ook maar met een vinger aanraakt zalhet jullie bezuren!' Zei ik hardop verder. Ik had eigelijk hulp nodig ik kon ze niet alleen aan. Dat liet ik niet merken en keek zijwaarts naar hun twee terwijl het lichaam van mij en Elena zachtjes ten elkaar aangedrukt waren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sam Uley
    Het was bijna gemeen, zo goed als ze mijn zwakke punten kende. Ze speelde in op mijn gevoel, keek me aan met die prachtogen van haar waardoor ik even de weg kwijt was en liet mijn rol als alfa duidelijk voorkomen. Ik begreep wel waarom ze mee wil, zij zorgde immers voor ons allemaal als we een drukke dag hadden. Zij maakte zich net zoveel zorgen als mij en ze had het recht te weten wat er aan de hand was.
    'Maar lieverd. Het zijn vampiers! Ze kunnen je wel van alles aandoen. Ik vertrouw Carlisle, Esmé en Edward wel, maar Jasper, Emmett en Rosalie niet. Ik wil je niet in gevaar brengen, ik wil dat je veilig bent.'
    Ik nam haar gezicht in mijn beide handen en keek haar diep in de ogen. Ik verloor meestal de discussies, omdat ik haar alles wilde geven wat ik kon, maar dat nam niet weg dat ik het niet kon proberen!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Carlisle
    Toen Renesmee en ik al een tijdje hadden rondgelopen en nog niemand waren tegengekomen, flitste er opeens iets langs me heen. Ik wist meteen wat het was; twee vampiers. Ik vroeg me af of het een aantal van ons waren of niet, maar ik moest wel terug naar huis om het te bekijken.
    'Nessie, we gaan even terug, maar we zoeken straks verder,'
    Op een snel tempo rende ik terug naar het grote huis.
    Binnen zag ik iets heel anders dan verwacht.
    Ik zag Vladimir en Stefan, die dreigend voor Esmé en een mensenmeisje stonden. Ik probeerde Esmé's blik geluidloos te vangen, de vampieren hadden mij nog niet gezien.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Mijn hart was volgelopen met.. Liefde? In ieder geval een gevoel dat ik niet kon plaatsen. Mijn tengere armen sloeg ik zachtjes om haar koude lichaam heen.

    Emily
    ''Straks heeft arme Seth me nodig. De jongen die altijd in de problemen raakt, of Paul? Wat als er iets gebeurt met Jacob? Omdat hij te roekeloos is vanwege Renesmee? Laat me helpen, Sam.'' Ik trok een pruillip, en streelde met mijn vingers over zijn borst.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Esmé
    Hulpeloos keek ik toe hoe Vladimir en Stefan bloedlustig naar haar keken. Ik was niet sterk genoeg voor hun beide. Haar warme arm ging over de mijne en een twinkel in haar ogen gaf me hoop. Ze was een vuur dat nooit zou doven. Ik zette een stap met haar naar achteren om verder van hun weg te zijn. Dat was een enorme fout.

    Stefan.
    Verlekkerd keek ik naar haar aderen. Ik had zin om dat bloed in mijn keel te stoppen. Ik zag dat Esmé een stap naar achteren deed waardoor ik en Vladimir nog dichterbij hun gingen staan. Het daagde me alleen maar uit. 'wil je nu al gaan Esmé?' Zei ik grijnzend terwijl mijn ogen alleen maar afdropen naar het mensen meisje


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    Ik bijt onzeker op mijn onderlip, en sla mijn armen nog meer om Esmé heen. Ik zou haar nooit meer loslaten. ''Jullie zijn zielige griezels.'' Bracht ik boos uit naar Vladimir en Stefan. Ik klonk boos, en dat was ik ook.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Ik kon niet meer helder nadenken. Het drong niet tot me door wat ze tegen me zei, alleen dat ze nog steeds probeerde me over te halen. Het ging haar lukken, ook. Het enige wat ik zag waren haar puppy-oogjes en haar onweerstaanbare pruillip en het enige wat ik voelde waren haren vingers op mijn borst. Ik moest wel ingeven en dat deed ik ook, met een zucht.
    'Goed, je mag mee,' ik boog me naar voren voor een lange zoen.
    'Maar als er iets is wat niet klopt, enig gevaar dreigt of wat dan ook, dan stuur ik je meteen terug.' Het laatste probeerde ik streng te zeggen, maar ik kon niet streng zijn tegen Emily, daarvoor hield ik veel te veel van haar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Carlisle
    Ik zag hoe Esmé het meisje beschermde en hoe het meisje haar armen stevig om Esmé heen geslagen had. Esmé leek geen last te hebben van de dorst; ze zou het meisje beschermen, hoe dan ook.
    Renesmee drukte haar handje tegen mijn wang en vroeg me wat er aan de hand was.
    'Blijf hier,' fluisterde ik zo zacht mogelijk, zonder mijn blik af te wijken van Vladimir en Stefan. Hun ruggen stonden krom, ze waren klaar om aan te vallen. Ik zou ertussen springen als het zover was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    ''Ooh. Dankje, dankje, dankje.'' Zong ik. Ik wist dat Sam heel koppig kon zijn als het om mijn veiligheid ging. ''Heb ik al gezegd dat ik van je hou? Nou, heel veel.'' Glimlach ik terwijl ik een moment op en neer spring. Ik voel me net weer een jong meisje dat voor het eerst vlinders in haar buik voelt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Bij het horen van haar blijdschap kreeg ik meteen een enorme grijns op mijn gezicht. Het ging automatisch. Zij blij, ik blij.
    'Als je maar onthoud dat ik nog veel meer van jou hou,' zei ik en ik pakte haar hand, verstrengelde mijn vingers met de hare en toen gingen we op weg naar de Cullens, terwijl ik hoopte dat de jongens daar waren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik stopte geschrokken toen ik twee vampieren, Esmé en een duidelijk mensenmeisje zag. ''Sam, je moet ze helpen.'' Zei ik zachtjes, lichtelijk in paniek.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    'jullie zijn enge griezels.' Zei Elena Boos en ze meende het ook. Ondanks ik dorst had had ik geen last van de bloeddorst. Ik zag Vladimir verkrampen samen met Stefan. En ook ik maakte me klaar. Ze verdiende een kans. Net zoals iedereen. Ik zal ze ook niet doden, maar wegjagen. Geen levendwezen kon je de dood geven. Daar is het leven veel te veel waard voor. Ik wende mijn blik niet af van Stefan en Vladimir ik moet voorbereid zijn.

    Stefan.
    Ik kromp in elkaar ik moest haar hebben en Vladimir blijkbaar ook. Haar blik wende niet af en daar wachte we eigelijk op. Ze knipperde even en ik sprong op hun af met Vladimir aan mijn zijde.

    [Ik spreek nu ook even voor Vladimir omdat Vladimir ofline is enzo :'S :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break