• Het werkt allemaal weer!

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116997


    Heey lieve Quizletters.
    De laatste paar dagen heeft de crew ontzettend veel klachten gekregen over het credits kopen via sms.
    Wanneer deze users de credits gingen kopen ging alles goed, ze kregen zelfs een ontvangst bevestiging, behalve dan dat er geen credits werden bijgeschreven.

    Er is dus sowieso iets mis met het kopen van credits via sms.
    Of dit voor andere betaalvormen ook geldt weten we niet zeker, maar waarschijnlijk niet.
    We weten ook niet of het kopen van credits via sms helemaal niet meer lukt, of dat het alleen bij heel veel leden niet gaat en bij sommige wel.
    Als jij de afgelopen paar dagen zonder problemen hebt besteld via sms of een andere betaalvorm, willen we je bij deze vragen je verhaal te vertellen.

    De host van Quizlet is op de hoogte van dit probleem en is er mee bezig, maar we weten dus niet hoe lang het duurt voor het opgelost is.

    We willen jullie bij deze vragen om even te wachten met het kopen van credits (in ieder geval via een sms), de storing is hopelijk over een paar dagen verholpen [: We houden jullie op de hoogte!
    Groetjes van de mods!

    Edit; Don't worry, people.
    PB mij maar even als je wel al credits hebt gekocht maar niet gekregen, voordat je dit topic zag.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 22:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 okt 2011 - 12:14 ]

    Lang leve iDeal*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Don't worry, people.
    PB mij maar even als je wel al credits hebt gekocht maar niet gekregen, voordat je dit topic zag.

    Ik heb eerst crediets gekocht (toch wel een week of twee geleden) en toen nog geen problemen (vanuit belgië) --


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Via telefoon werkt het wel. Sms ging bij mij ook niet.



    @Iedereen Via telefoon ofzo kopen, dus! (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Balen dat ik dit nu pas zie. Toch bedankt

    Afgerond

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 okt 2011 - 17:30 ]


    It's okay.

    Nog even weer een bumpje.

    En ook ik gooi deze weer even omhoog, voor de mensen die het nog niet gezien hebben.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Echt super bedankt! Voor de gene die me net de Credits heeft over gemaakt! (:

    Oh mooi dat ik het weet, haha, want anders had ik zo weer credits gekocht. Ik koop altijd via sms 8D
    Nu maar even wachten dus (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Man, ik ben echt een blinde doos -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Gelukkig heb ik al een tijdje geen credits gekocht, maar toch goed dat ik dit even weet.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb net credits gekocht, en heb ze niet gekregen... Ik denk dat ik eerst naar topics had moeten kijken, maar toch, ik geef liever geen geld uit voor niets.


    Love is louder than the pressure to be perfect. Stay Strong. <3

    Oh.
    Nou, in dit geval. Ik heb het en wist het nog niet. Maar ik heb Reassurance geinformeerd ;)


    ' Nyctophilia '

    Het werkt allemaal weer!

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116997

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 okt 2011 - 12:13 ]

    Het werkt bij mij niet.
    Ik heb gebeld, tweemaal. En kreeg de melding; door een technische storing kan de code momenteel niet gecontroleerd worden (of zoiets.)
    Hoelang duurt het voordat je ze dan wel krijgt?