• Het werkt allemaal weer!

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116997


    Heey lieve Quizletters.
    De laatste paar dagen heeft de crew ontzettend veel klachten gekregen over het credits kopen via sms.
    Wanneer deze users de credits gingen kopen ging alles goed, ze kregen zelfs een ontvangst bevestiging, behalve dan dat er geen credits werden bijgeschreven.

    Er is dus sowieso iets mis met het kopen van credits via sms.
    Of dit voor andere betaalvormen ook geldt weten we niet zeker, maar waarschijnlijk niet.
    We weten ook niet of het kopen van credits via sms helemaal niet meer lukt, of dat het alleen bij heel veel leden niet gaat en bij sommige wel.
    Als jij de afgelopen paar dagen zonder problemen hebt besteld via sms of een andere betaalvorm, willen we je bij deze vragen je verhaal te vertellen.

    De host van Quizlet is op de hoogte van dit probleem en is er mee bezig, maar we weten dus niet hoe lang het duurt voor het opgelost is.

    We willen jullie bij deze vragen om even te wachten met het kopen van credits (in ieder geval via een sms), de storing is hopelijk over een paar dagen verholpen [: We houden jullie op de hoogte!
    Groetjes van de mods!

    Edit; Don't worry, people.
    PB mij maar even als je wel al credits hebt gekocht maar niet gekregen, voordat je dit topic zag.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 22:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 okt 2011 - 12:14 ]

    _O_
    Niet dat ik ooit credits koop, maar toch!


    Where words fail, music speaks

    Wat goed dat er zo snel gereageerd word!
    Toen ik credits kocht, 26 of 27 september, was er niets aan de hand maar dat is al even geleden.


    Your make-up is terrible

    Ik heb nog niet zo lang geleden credits via SMS gekocht zonder problemen.

    Assassin schreef:
    Wat goed dat er zo snel gereageerd word!
    Toen ik credits kocht, 26 of 27 september, was er niets aan de hand maar dat is al even geleden.

    :Y)
    Ja, we hebben het echt over een paar dagen. Ik weet zeker dat ik één bericht sowieso kreeg op 11 oktober en daarna nog meer berichten, maar de precieze begindatum weet ik niet.

    ik heb gisteren gekocht, en niks bijgeschreven gekregen. pff, ik verheugde me er ook zo op om mn story in the spotlight te doen

    Ik koop geen credits meer. Heb nu een jaar een goldmembership dus [a]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    *schopt omhoog*


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    *schopt omhoog*

    Voorlopig even wachten met credits kopen via sms dus...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Reassurance schreef:
    *schopt omhoog*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb zojuist via telefoon betaald (omdat dat sowieso goedkoper is) en heb er weer gewoon 10 credits bij :?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik had via sms 2 x credits gekocht eentje van 3,60 en eentje van 1,50 en nu heb ik helemaal geen credits, ik vind dit echt zwaar ... maar krijg ik wel credits als dit is opgelost?? want ik kreeg wel een berichtje van dat ik ahd betaalt maar geen credits ...

    Okay laten jullie het snel horen, ik wil namelijk wel mijn credits of geld terug. xx iRachtltjee

    Afgehandeld

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 okt 2011 - 12:09 ]


    (ll)

    ik wist dit allemaal niet dus heb lekker credits lopen kopen. Maar blijkbaar doet hij het dus niet.
    Krijgen we wel geld terug of credits ofwatdanook?

    Afgehandeld

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 okt 2011 - 12:08 ]

    Ik koop nooit credits.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kocht 2 maal voor 1,50 en ik kreeg geen credits bij.

    afgehandeld

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 okt 2011 - 20:30 ]