• Hallo liefjes,
    Ik ben net begonnen met een nieuw verhaal, en ondanks dat ik tegenwoordig eigenlijk nooit meer hier upload wat ik schrijf, lijkt dit verhaal me wel leuk om online te delen. Daarvoor wil ik natuurlijk wel weten of het jullie ook wat lijkt, dus lees dit a.u.b door en vertel me dan of ik hem hier ook moet gaan plaatsen of niet. (bloos)
    Het idee hieronder is een korte, snelle schets, en is exact overgenomen van de notities die ik er vannacht om 5 uur voor opgeschreven heb. :'D
    Het is dus nog niet de ideale inleiding, maar het zou genoeg moeten zijn om te weten te komen of het aan je interesse kriebelt of niet. :]


    Wolf is een jong meisje, of beter gezegd een jonge vrouw, die opgegroeid is in tijd ver voor de onze. Een tijd waarin magische wezens en krachten zich amper hoefden te verbergen voor de menselijkheid, die ondanks een grote angst hier vooral grote respect voor opbrachten.
    Helaas sloeg het noodlot toe voor de wereld en leek deze bijzondere tijd voorgoed over te zijn voor alle speciale wezens. Tenzij ... Wolf er voor kiest om zichzelf op te offeren voor een groter doel dan haarzelf.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 15:10 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Doen (krul)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Doen!
    & wil je me waarschuwen als je begint? [aa]


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    btw
    wil je mij ook waarschuwen wanneer het begint (A)


    No one is worth your tears, the one who is, will never make you cry

    DOEN!! Ik ben verslaafd! (nu al :S)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    DOEN!
    Wil je de link naar de stoy hier neer zetten?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Doen!


    We're all mad here. You'll fit right in.

    DOEN!!(H)


    I think I'm losing what's left of my minbd

    Kan ik nu al abo worden van dit verhaal?


    Zwart en donker was de nacht. Het bos was stil. We ademden elkaar in.

    BellAnn schreef:
    Kan ik nu al abo worden van dit verhaal?


    Lol, nee ik moet er nog aan beginnen.
    Maar zodra ik dat doe en ik hier iets heb, zal ik mijn best doen het aan iedereen te melden. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Alleen al omdat het over magische dingen gaat wil ik het lezen ^^
    Kun je me waarschuwen als je het online zet?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.