• Hallo liefjes,
    Ik ben net begonnen met een nieuw verhaal, en ondanks dat ik tegenwoordig eigenlijk nooit meer hier upload wat ik schrijf, lijkt dit verhaal me wel leuk om online te delen. Daarvoor wil ik natuurlijk wel weten of het jullie ook wat lijkt, dus lees dit a.u.b door en vertel me dan of ik hem hier ook moet gaan plaatsen of niet. (bloos)
    Het idee hieronder is een korte, snelle schets, en is exact overgenomen van de notities die ik er vannacht om 5 uur voor opgeschreven heb. :'D
    Het is dus nog niet de ideale inleiding, maar het zou genoeg moeten zijn om te weten te komen of het aan je interesse kriebelt of niet. :]


    Wolf is een jong meisje, of beter gezegd een jonge vrouw, die opgegroeid is in tijd ver voor de onze. Een tijd waarin magische wezens en krachten zich amper hoefden te verbergen voor de menselijkheid, die ondanks een grote angst hier vooral grote respect voor opbrachten.
    Helaas sloeg het noodlot toe voor de wereld en leek deze bijzondere tijd voorgoed over te zijn voor alle speciale wezens. Tenzij ... Wolf er voor kiest om zichzelf op te offeren voor een groter doel dan haarzelf.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 15:10 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Jezus, ik zeg doen! _O_


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    Jezus, ik zeg doen! _O_


    Zeg maar gewoon Meesteres hoor ... Bij Jezus ga ik me zo arrogant voelen. (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Zeg maar gewoon Meesteres hoor ... Bij Jezus ga ik me zo arrogant voelen. (wbw)

    Haha, oh sorry, Meesteres; ik zeg alsnog doen! (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Haha, oh sorry, Meesteres; ik zeg alsnog doen! (cat)


    Alvast één lezer voor een potentieel verhaal dan! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zag de titel en ik dacht zo DOEN, omdat de titel gewoon al heel veelbelovend is. Het lijkt me echt een superverhaal, zeker doen & zou je me heel misschien kunnen waarschuwen?(A)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN.
    lijkt me superleuk. mail maar als je begint


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Het idee lijkt me heel cool.
    Als je het er op zet, zal ik zeker kijken of de uitwerking net zo leuk is als het idee (A)


    *I want to go back to Wonderland, even if it's just for a second.*

    Ik zou zeker de moeite nemen om deze te lezen ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    jaaw! klinkt cool! doen! ^^


    Who cares?

    Alright! So far so good! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Doe-hoen! _O_


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    doen!! (wel ff zeggen dan he ;p xD..)(duivel)


    you make everything seem so possible <3

    DOEN!_O_


    No one is worth your tears, the one who is, will never make you cry

    Applejack schreef:
    Ik zou zeker de moeite nemen om deze te lezen ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Thank god! Eindelijk eens een verhaal met magische wezens die goed klinkt en niet over Twilight gaat! Doen! :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen