• Als je baas de hort op is en je daardoor geen pauze hebt. Ik heb al geen normale pauzes (halfuur per dag i.p.v een uur), en nu dus helemaal niks!
    Man oh man, ik begin die vent elke dag meer te haten met al z'n pleuris streken. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik kom wel een keer langs met m'n gang to kick his ass. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ah. Medelijden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zeer hatelijk. Ik heb mijn pauze's echt nodig hoor.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    Zeer hatelijk. Ik heb mijn pauze's echt nodig hoor.


    Ik ook, ben nu ook behoorlijk chagrijnig aan het worden, omdat ik niet even normaal kan gaan zitten. -.-'


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Colibre schreef:
    Ik kom wel een keer langs met m'n gang to kick his ass. (cat)


    Be my guest. Ik zet wel koffie en thee klaar alvast. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    dat had ik ook een keer
    toen wekte ik nog bij Albert Heijn
    ik moest werken van 12 tot 5, maar ze vroegen aan mij of ik tot 7 wilde, toen heb ik ja gezegd
    maar het was ontzettend druk (30 december), en ik kreeg maar geen pauze, heb al meerdere malen gebeld naar de infobalie, en elke keer zeggen dat iemand mij komt aflossen, en er kwam maar niemand, en EINDELIJK om 5 uur mocht ik pauze houden
    egt wat een rotwinkel