• heej allemaal:P

    ik zoek namelijk wat (voor mij) leuke verhaaltjes om te lezen.

    maarre ik zal dan wel ff neerzetten wát ik wil lezen xD

    -verhalen die over drugs,alcohol, automutilatie(zelf beschadiging), roken etc etc ik bedoel dus wat een beetje heftig is
    - het allerliefst verhalen die al een aantal hoofdstukken hebben of afgelopen zijn maar dat hoeft dus niet
    -ik lees ook pro ana&mia verhalen

    zet het maar neer hier en dan kijk ik of het wat voor me is;)


    I don't care if you're different than the others, as long you are nice to me.

    Alone, het is wel maar 3 hoofdstukjes (daarna begint een ander verhaal), maar het is wel lekker heftig. Vooral het laatste stukje, dus ik denk dat je het wel wil lezen maar oordeel zelf. (pas op er staan spel- en kommafouten in)

    Wat toevallig! Daar schrijf ik net een story over =3
    Met onbekende personen.

    Smoke, Drinks, New Me


    26 - 02 - '16

    @Lykos

    zoals je misschien al gemerkt heb ik een abbo genomen en ik hoop dat je gauw verdergaat met Fateh:P

    @Pom

    jouw verhaal volg ik al een paar weken(yeah) ik vind hem echt helemaal geweldig;)


    I don't care if you're different than the others, as long you are nice to me.

    Thx (:


    26 - 02 - '16

    ja, ik zal denken wat er gaat gebeuren. ik verzeker niet dat het echt snel gaat komen. ik heb het namelijk erg druk.

    En we dansten op gebroken glas.


    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    "Mijn blik ging naar de hemel. Ik voelde een zucht over mijn natte huid.
    Ik keek om me heen. Zoveel warme lichamen, bewegend op de maat. Lachend, pratend, gillend van de lol.
    En we dansten. En we dansten. En we dansten op gebroken glas. "


    I can't even think straight.

    daar ga ik zeker even een kijkje nemen!


    I don't care if you're different than the others, as long you are nice to me.

    xVeerx schreef:
    daar ga ik zeker even een kijkje nemen!

    Dank je! :'D


    I can't even think straight.

    sorry ik ga het denk ik niet lezen, het trekt me niet zo..

    iedereen mag me rustig depresieve verhalen geven hoor xD
    die lees ik ook altijd:P
    lange lovestory's vind ik ook altijd wel leuk


    I don't care if you're different than the others, as long you are nice to me.