• hij spartelde tegen, doe er wat aan!
    dat is mijn klacht(N)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    We zullen ons best doen!

    Wauw...


    Where there is a sea there are pirates...

    Misschien moet je hem in het vervolg verdoven. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hahahahahaha
    Moet je zn nek omdraaien
    dan kan ie nix meer


    melig

    Uhm, wie wast zijn konijn nou?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Waaw. Eh, leeft hij nog. O.o
    Ik heb mijn konijn (7) nog nooit in bad gedaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ja ik dus!

    Diepzinnig..


    Don't dream your life, but live your dream!

    dan ligt ie zo op zn bolle ruggetje met zn pootjes omhoog
    ;)


    melig

    Toen mijn zus haar konijn in bad had gedaan ging hij de hele tijd keihard rondjes rennen door de tuin om droog te worden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Uh, waarom doe je 'm dan in bad? Ik zou ook tegenstribbelen, als ik een konijn was en iemand mij in bad wou doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    hij kan toch zwemmen!
    serious hij viel in een emmer van een meter diep gister en sprong er zelf weer uit.
    daarna deed ik hem in bad

    frirk schreef:
    hij kan toch zwemmen!
    serious hij viel in een emmer van een meter diep gister en sprong er zelf weer uit.
    daarna deed ik hem in bad


    :|


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat had ik laatst ook gedaan, in het begin was 'ie lief en daarna maakte hij me nat (cat)


    Let it come and let it be

    Tja, als ik een konijn was zou ik ook tegenstribbelen als ik in bad werd gedaan x]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"