• Okay, veel van jullie may not know me, maar dat is normaal want ik ben kinda heel nieuw. ;aa. Nou wil ik dus mensen leren kennen van Q, maar via internet vind ik het zo stijf.. ;/ Dus ik wou gewoon wat random mensen die kunnen komen meeten, en dan zien we wel of we elkaar mogen (: Als we gewoon mensen hebben die willen en kunnen komen, spreken we wel datum en tijd enzovoorts af. Waarschijnlijk word het centraal station Roosendaal (: So, who joins? ^^
    Btw, mensen uit Bergen op Zoom ; IK WOON ER OOK. (: So als je niet alleen durft te komen, I'm pleased to take you with me. [:

    xoxo '


    Roses are dry, violets are black, and I can be cruel.. Just like you.

    Even kijken wie er nog meer komen want dit stukje tekst spreekt me persoonlijk niet aan. En ik snap de helft niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil miss wel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hmm, je zegt dat je in Bergen op Zoom woont, dus zal Roosendaal wel ver bij mij vandaan zijn. Dus nee, sorry..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ehm miss. ligt aan de dag. ik en mijn vriendin wonen in rosendaal en hebben bij het station school:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Waarschijnlijk word het een zaterdag (:

    @Atropos
    Waar woon je dan?(;


    Roses are dry, violets are black, and I can be cruel.. Just like you.

    Klinkt leuk :3
    Ik woon ook in bergen
    Ligt eraan wanneer het is en wie er nog meer zouden komen dan


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Klinkt leuk, ik woon ook in roosendaal.

    Ik had me iets voorgesteld als midden november, hopelijk is het weer dan een beetje minder verwarrend.
    Als er rond de 6,7 personen zijn lijkt me denk ik wel al een leuke meuk, en ik ken wel wat vrienden hier die mee willen.
    Dus dan hebben we al mij, misschien Finnickodair, misschien MisPattinson, LostPromises en xXSunShineXx
    Dat zijn er al 5,
    Mijn vriendin Feyza (uneventful op Q) wilt ook wel mee,
    En Daphne, die zit ook op Q maar ik kom zo snel even niet op haar gebruikersnaam.
    Dan hebben we er al 7 (:
    En wss komen jullie ook niet alleen, denk ik? xD
    Zo wel, I don't care, net zo gezellig. xD


    Roses are dry, violets are black, and I can be cruel.. Just like you.

    Ik heb het niet meer zo op "openbare" meetings, je betaald best veel geld voor zo'n kutkaartje en uiteindelijk zit je toch in van die 'groepjes' :'D


    Let it come and let it be

    Hm, ja okee dat is ook wel weer waar (:
    Achja, moet jij weten, maar je bent altijd welkom xd.


    Roses are dry, violets are black, and I can be cruel.. Just like you.

    Uww cool komen Feyza en Daphne ook (A)
    Misschien kan ik ook nog wel iemand meenemen moet ik even kijken


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jaaa, Feyza zei vorige keer nog ''Ik wil weer eens meeten '' En Daphne vond het ook wel een leuk idee ;d.
    Die zitten beiden bij mij op school ;D


    Roses are dry, violets are black, and I can be cruel.. Just like you.

    Leuk :3
    Ik ben serieus bijna de enige op Q die op het moller zit xD


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik woon echt dicht bij Roosendaal. maar dan in Essen, net over de grens in België. & komen er inderdaad uberhaupt mensen?


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Eerst kijken hoe duur dat is, dan praten we verder. :Y)


    I'd rather die than be famous.