• Een tijdje terug was ik in de stad met geld dat mijn oma me had gegeven en ik liep random naar een DVD winkel want ik ga daar altijd binnen. (read: ik blijf er bijna een uur om te kwijlen over series die ik niet kan kopen) En ik was in een gigantisch goede bui, dus ik kocht deze:


    Ze waren zoveel goedkoper dan eerst en dit is duidelijk mijn favoriete TV show dus ik kocht ze. Nu doe ik mijn derde marathon met die dingen.
    Anyways, hebben jullie ooit een geweldige aankoop gedaan waar je nog altijd veel plezier van hebt?

    excuseer die belachelijke uitdrukking op mijn gezicht


    Your call, Detective Shinypants.

    Tickets voor Nederland - Moldavië


    Firm believer of all that is magic

    Anhysbys schreef:
    Uh... Mijn Revolverheld cd's. En Friends dvd's. I love Friends.


    Friends, I love them too! :'D

    Ik denk, mijn winterjas, en mijn fotocamera [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mijn twilight boeken!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn pokémon spellen. I may sound like a idiot, maar ik speel echt super vaak en kan me ontspannen als ik het speel, en dat heb ik soms echt nodig (:


    Destroy what destroys you.

    Mijn laptop & mijn boeken ^.^


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Laptop

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 20:12 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mijn iPod, daar heb ik een deel van betaald. De rest waar ik nog altijd plezier van heb dat heb ik gekregen (bloos)


    -

    Mijn gsm, dvd en lingerie. Ja ik ben blij met mijn lingerie. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.