• Ik heb het gevoel alsof ik vergeten ben.
    Doordat ik vroeger een serie had : A One Night Stand With A Boy Full Of Secrets en A Falling Star Can Make You Breathe Again en die waren trés succesvol. Maar nu heb ik een andere serie, die in het begin ook gedaan werd, maar nu helemaal niet meer. Ik weet niet of dat het aan het mailprobleem ligt of niet, maar ik vind het in ieder geval niet leuk -_-" Ik heb nu ong. 1 week een deel eropstaan en nog steeds nog maar 1 of 2 reacties. Daardoor voel ik me wat vergeten.

    Hebben jullie dat ook soms?


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Jaa!
    Eerst werd ie gmaakt, mr door da mailprobleem ging k, wnr er een nieuw deel af was, in mensen hun gb zettuh, ze zeggn da ze et gaan doen, mr meestal doen ze et nie --'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Jup, ik had zo 1 en die werd 100keer meer zelfs gemaakt en op het einde nog maar 10 keer

    Dat is vast door het mailprobleem.
    Mijn Quizje word steeds door ongeveer 30mensen gemaakt, en het duurt nu [door mailprobleem] ongeveer een week voor iedereen hem gemaakt heeft.
    Niemand is je vergeten! Misschien denken ze er gewoon niet aan om hem te maken. Maar wie kan nou iemand vergeten? (:
    Ze worden vast wel gemaakt als het mailprobleem opgelost is.


    -

    dat kom denk ik door het mail probleem? denk ik kan zijn dat ik fout denk >.<


    Nvt

    mijn series worden sowieso weinig gemaakt, maar dat maakt me niet zo uit. ik zet ze erop voor mezelf =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat is vast door het mailprobleem.
    Mijn Quizje word steeds door ongeveer 30mensen gemaakt, en het duurt nu [door mailprobleem] ongeveer een week voor iedereen hem gemaakt heeft.
    Niemand is je vergeten! Misschien denken ze er gewoon niet aan om hem te maken. Maar wie kan nou iemand vergeten? (:
    Ze worden vast wel gemaakt als het mailprobleem opgelost is.


    daar twijfel ik aan, aangezien dat die mensen dan zoveel mails binnenkrijgen, dat ze gewoon geen zin niet meer gaan hebben om al die delen in te halen -_-'


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33