• Binnenkort (november) komt Justin Biebers nieuw album uit. Een kerstalbum! MAar er staat dus een liedje op, Mistletoe. En ik heb het filmpje gezien van de opnames van de videoclip en een filmpje waar hij het zingt op een concert. En ik geraak gewoon in een Kerst stemming en het liedje blijft gewoon in mijn hoofd zitten! Wat vinden jullie er van?



    Clearasil schreef:
    Als het zo slecht is, LUISTER HET DAN GEWOON NIET. Geen commetaar..--


    Again: openbaar topic. We mogen best ozne mening geven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het verdacht veel lijken op Price-Tag van Jessie J


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Hooligan schreef:
    Kerst album, het enige wat ik daar op te zeggen heb is: WORST. IDEA. EVER.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Fauvism schreef:
    Dat is nog erger dan een kerst-cd van Gerard Joling.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    aberforth schreef:
    ik vind mistletoe echt zo'n mooi liedje. (:


    And you made me love a little less.

    Mistletoe is echt een mooi liedje ;3


    Me so good.

    aberforth schreef:
    ik vind mistletoe echt zo'n mooi liedje. (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik geef het toe; Ik ben geen Belieber meer, maar ik vind dit echt een mooi lied :9~:9~

    Mistletoe doet me op de een of andere manier denken aan Camel toe.

    Ot:
    Ik vind het commercieel, no offence.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik vind het best een goed liedje eigenlijk. Ik weet niet waarom mensen het zo erg vinden, serieus -.-'. -en nee, ik ben geen fan-
    En nog 1 ding; waarom is het slecht om een kerstalbum uit te brengen? :X

    PamperGurl schreef:
    Ik vind het best een goed liedje eigenlijk. Ik weet niet waarom mensen het zo erg vinden, serieus -.-'. -en nee, ik ben geen fan-
    En nog 1 ding; waarom is het slecht om een kerstalbum uit te brengen? :X

    is het niet... dan heb ik tenminste een idee voor wat ik kan vragen voor kerst.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik ben/was Bieberfan, en ik vind dat hij met dit album echt de commerciële tour op gaat, sorry.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik vind dat hij hoe ouder hij word, eigenlijk betere songs maakt.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb zijn album, maar vind mistletoe een van de mindere liedjes op die cd. Er staan namelijk hele mooie nummers op. (:


    To infinity and beyond •

    Deze liedjes ga ik dus NIET luisteren met kerstmis. :Y)