• Het volgende stukje tekst vond ik op Hyves
    Zie je die jongen die zijn huiswerk maakt? Hij kon het gisterenavond niet doen omdat hij te druk was zijn beste vriend over te halen geen zelfmoord te plegen. Zie je dat meisje met teveel make-up? Ze is onzeker, ze moet zich mooi voelen. Zie je hem, degene die elke dag lange mouwen draagt? Hij bedekt zijn littekens. Zie je haar, met goedkope kleren? Haar familie kan bijna geen eten kopen, laat staan merkkleding. Zie je dat meisje die lacht om elk klein ding? Ze huilt zichzelf in slaap, elke nacht. Vraag je je af waarom ze nooit vrienden thuis meebrengt? Omdat ze bang is dat haar vader dronken is, zoals altijd. Zie je de jongen waar iedereen naartoe gaat voor advies? Hij wenst dat iemand hem advies kon geven. Zie je het meisje dat nooit lunch mee brengt? Ze is verafschuwd van haar eigen lichaam. Zie je haar, met haar dunne buik? Ze gaat naar de badkamer en dwingt zichzelf om over te geven, zodat ze zo dun kan blijven. Zie je die jongen die op zijn nagels bijt? Hij heeft kanker en denkt over hoeveel tijd hij nog te leven heeft. Zie je je beste vriend? Hij is verslaafd aan drugs, maar hij kan het je niet vertellen want je zal het toch niet begrijpen. Zie je die jongen die alles over 9/11 leest? Zijn ouders zijn gestorven op die dag. Zie je haar met haar telefoon altijd? Ze wacht op een belletje dat zegt dat haar zus is gevonden nadat ze 4 jaar is ontvoerd. Oordeel niet voordat je weet wat er aan de hand is.~
    Dit is zo waar.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bohemian schreef:
    Er zijn zoveel dingen waar, maar er zijn maar weinig mensen die daar rekening mee houden.

    Helaas..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind dit zo overdreven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee, je moet niet te snel oordelen maken, maar dit vind ik dan weer overdreven. Er zijn zeker mensen die dingen verbergen, maar op deze manier lijkt het alsof iédereen vol serieuze geheimen zit.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Cleveland schreef:
    Ik heb mijn vriend overtuigd geen zelfmoord te plegen die ook nog aan de drugs zit, ik heb nog een vriend die zichzelf in slaap huilt en ik heb kanker en vraag me af hoelang ik nog te leven heb.

    Yeah right.

    Teh fuq?
    Ik heb serieus iemand moeten overtuigen om geen zelfmoord te plegen, en dat was niet even binnen vijf minuten maar dat duurde wel twee jaar. Bijzaak anyway, ik huil mezelf ook wel eens in slaap en ik weet zeker dat ik niet de enige ben hier. So what? You think I'm nuts?
    Oh, en mijn vader had kanker en hij vroeg zich ook af wanneer zijn tijd zou komen. Dit allemaal kan gewoon waar zijn, hoor.

    Anyway, deze tekst is wel echt de waarheid gewoon. Helaas lijkt het wel of vooroordelen in onze aard zit, zo onbewust gaat het gewoon..


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind 't kinda afgezaagd overkomen.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ik vind 't kinda afgezaagd overkomen.

    Ik heb 'm nu zo vaak gezien dat ik me eraan ga ergeren. Het irriteert nogal. Als er een nieuwe, mooie tekst wordt geschreven met dezelfde boodschap zal het me misschien weer raken.


    I can't even think straight.

    Ik dit al zovaak gelezen maar teleks raakt het mij opnieuw.


    <3

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ik heb 'm nu zo vaak gezien dat ik me eraan ga ergeren. Het irriteert nogal. Als er een nieuwe, mooie tekst wordt geschreven met dezelfde boodschap zal het me misschien weer raken.

    Agree, maar ik snap de boodschap.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Pachelbel schreef:
    (...)
    Agree, maar ik snap de boodschap.

    Ik ook. Maar 't verhaaltje irriteert. (cat)


    I can't even think straight.

    Een meisje van 14 loopt met haar 1 jarige zoontje over straat. "Slet!" Roept een stel mensen. Niemand weet dat ze op haar 12e is verkracht. Een zwaarlijvige man zit op de bank. Hij krijgt anonieme brieven waar in staat: "He dikzak! Ooit gehoord van afvallen?!" Niemand weet dat hij last heeft van een ziekte. Een man met littekens en vervormde lichaamsdelen word lelijk genoemd. Niemand weet dat hij ...ernstige verwondingen is opgelopen tijdens het vechten voor ons land in de oorlog. Een meisje loopt met haar pruik door school. Jongens trekken aan haar haar en als het blijkt dat ze kaal is lachen ze haar uit. Ze weten niet dat ze Kanker heeft.

    Dit las ik pas op facebook.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nialltastic schreef:
    Sprakeloos, serieus. Dit is zo waar! Vooroordelen heb je bijna altijd, maar je moet altijd eerst nadenken voordat je wat denkt/zegt.
    Jammer genoeg zijn er altijd nog mensen die denken dat het leven over rozen gaat.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Die kende ik al, maar hij blijft mooi.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.