• Het volgende stukje tekst vond ik op Hyves
    Zie je die jongen die zijn huiswerk maakt? Hij kon het gisterenavond niet doen omdat hij te druk was zijn beste vriend over te halen geen zelfmoord te plegen. Zie je dat meisje met teveel make-up? Ze is onzeker, ze moet zich mooi voelen. Zie je hem, degene die elke dag lange mouwen draagt? Hij bedekt zijn littekens. Zie je haar, met goedkope kleren? Haar familie kan bijna geen eten kopen, laat staan merkkleding. Zie je dat meisje die lacht om elk klein ding? Ze huilt zichzelf in slaap, elke nacht. Vraag je je af waarom ze nooit vrienden thuis meebrengt? Omdat ze bang is dat haar vader dronken is, zoals altijd. Zie je de jongen waar iedereen naartoe gaat voor advies? Hij wenst dat iemand hem advies kon geven. Zie je het meisje dat nooit lunch mee brengt? Ze is verafschuwd van haar eigen lichaam. Zie je haar, met haar dunne buik? Ze gaat naar de badkamer en dwingt zichzelf om over te geven, zodat ze zo dun kan blijven. Zie je die jongen die op zijn nagels bijt? Hij heeft kanker en denkt over hoeveel tijd hij nog te leven heeft. Zie je je beste vriend? Hij is verslaafd aan drugs, maar hij kan het je niet vertellen want je zal het toch niet begrijpen. Zie je die jongen die alles over 9/11 leest? Zijn ouders zijn gestorven op die dag. Zie je haar met haar telefoon altijd? Ze wacht op een belletje dat zegt dat haar zus is gevonden nadat ze 4 jaar is ontvoerd. Oordeel niet voordat je weet wat er aan de hand is.~
    Dit is zo waar.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb dat tekstje al zo vaak gezien dat ik me er eerder aan ga ergeren dan dat het nog echt iets met me doet. Oké, niet meteen oordelen, daar ben ik het mee eens. Maar om achter kleine dingen zo iets extreems te zoeken, vind ik nogal vreemd.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Zo waar.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Bohemian schreef:
    Er zijn zoveel dingen waar, maar er zijn maar weinig mensen die daar rekening mee houden.

    Helaas..


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Maar als het meisje met de velen lagen make-up debiel tegen mij doet, kan ze ook een grote bek terugverwachten. Want tegenwoordig gaat het er niet meer om hoe je bent, maar hoe je je presenteert. Maakt niet uit of je grote problemen erachter hebt zitten.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 19:39 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb mijn vriend overtuigd geen zelfmoord te plegen die ook nog aan de drugs zit, ik heb nog een vriend die zichzelf in slaap huilt en ik heb kanker en vraag me af hoelang ik nog te leven heb.

    Yeah right.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Cleveland schreef:
    Ik heb mijn vriend overtuigd geen zelfmoord te plegen die ook nog aan de drugs zit, ik heb nog een vriend die zichzelf in slaap huilt en ik heb kanker en vraag me af hoelang ik nog te leven heb.

    Yeah right.

    Het is maar een voorbeeldje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bohemian schreef:
    Er zijn zoveel dingen waar, maar er zijn maar weinig mensen die daar rekening mee houden.

    Helaas..

    Al oordeel je altijd vaak onbewust.

    Kyou schreef:
    Zo waar.

    Bohemian schreef:
    Er zijn zoveel dingen waar, maar er zijn maar weinig mensen die daar rekening mee houden.

    Helaas..


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Cumberbatch schreef:
    Ik vind 't even cliché als al die andere tekstjes. Vind deze er niet echt uitspringen of zo...
    Als is de boodschap natuurlijk waar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Casiraghi schreef:
    Dit deed echt iets met me.


    They fell in love, didn't they?

    Bohemian schreef:
    Er zijn zoveel dingen waar, maar er zijn maar weinig mensen die daar rekening mee houden.

    Helaas..


    Let it come and let it be

    omg, ik kreeg er kippenvel van.

    Spijtig dat je een topic niet tussen je favorieten kan zetten..


    Let the Night embrace you

    deze is zou oud en overrated....

    ja, iedereen heeft vooroordelen, maar ga nu niet zitten beweren dat jij ze niet hebt. en meestal zijn mensen gewoon wat gek :) al dacht ik bij n paar dingen dat het over mij ging XD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.