• Ik kwam bij mentor les uur binnen wat staat er op het bord.
    GEIL leuk leukvinden. Ik had het daaronder nog niet gelezen en dacht wtf. Mijn vriendin allemaal lachen. R moesterg naar de wc en naar gezeuer mocht ze gaan en ze liep weg. 'danku wel meneer u ben Geil' dat klonk verkeerd want ze sprak niet in het duits uit. Iedereen dus lachen en mijn mentor het is geil.

    Hebben jullie ook zo iets meegemaakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat ik ook de eerste keer dat ik het in mijn duitse boek zag staan en ik echt zo kijken van, lees ik dit goed?!


    Physics is awesome

    Haha, toen ik voor het eerst Duits kreeg heb ik daar ook om dubbelgelegen (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Zes in het Latijns is ook "sex". Whahahahahahahahahhaaa... (joehoe)

    wait...whut? O.o


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ben ik nou de enige die dit toevallig wél grappig vind? :'D (okay, okay... dan moet ik ook toegeven dat ik 12 ben. Op die leeftijd is het grappig, ja D: )


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Galleon schreef:
    Ik neem aan dat dat er nog opstond van een les Duits? En om eerlijk te zijn vind ik het niet grappig, echt van die brugpieperhumor.

    ben derde jaars


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Genius schreef:
    Zij kan er niks aan doen dat er op deze site alleen maar serieuze 'volwassenen' zitten die geen humor hebben gehad toen ze 12 ofzo waren (bloos)
    xD haha hierom moet ik nou lachen. iemand die begrijpt da t je niet stom hoeft te reageren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mensen jullie doen echt kinderachtig. Als zij dat nu grappig vind is dat zo hé jullie ook altijd met jullie commentaar.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    MisPattinson schreef:
    (...)
    ben derde jaars

    Dan is het nogsteeds brugpieperhumor xd


    Alis volat propriis.

    Casiraghi schreef:
    Mensen jullie doen echt kinderachtig. Als zij dat nu grappig vind is dat zo hé jullie ook altijd met jullie commentaar.

    nog iemadn die het wel begrijpt. Weetje ik ben de hele dag heb ik een K*t gevoel en dan heb ik een keer llol en wil ik dat meedelen maar dat ga ik ook nooit meer doen als de helft depresief reageert


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan is het nogsteeds brugpieperhumor xd
    en waarom dan wel. omdat ze rond die tijd doordenken?? ik ken er genoeg die doen dat ook als ze ouder zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hehe, dat zijn van die grappige momenten c:

    What is up with everyone though. Ik heb al stommere topics gezien die dan géén kut reacties krijgen --'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mawkish schreef:
    Ik snap er helemaal niets van...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Galleon schreef:
    (...)
    Dan is het nogsteeds brugpieperhumor xd


    Volgens jou is het brugpieperhumor maar ik zou ook helemaal stuk gaan en ik doe voor de tweede keer havo 4

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 19:34 ]


    Physics is awesome

    Galleon schreef:
    (...)
    Dan is het nogsteeds brugpieperhumor xd

    ... dus? Dat betekent niet dat het meteen niet grappig moet zijn. Bruggers lachen tenminste nog een beetje.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.