• Yo people!

    We hebben gemerkt dat velen van jullie het irritant vinden als er gemerkt wordt dat sommige users telkens maar weer een nieuw account aanmaken..
    Tot nu toe mocht dit gewoon, en was hier dus geen regel voor. Daarom hebben wij nu een nieuwe regel in de huisregels gezet;

    - Meerdere accounts aanmaken mag, mits dit met mate gebeurt. (Onder 'Overal')
    Geen paniek voor de meeste van jullie dus, je mag nog steeds meerdere account hebben, maar wel in geringe mate.
    Wij beslissen wanneer iemand hier te ver in gaat en zullen dan actie ondernemen zoals in de huisregels beschreven staat. [:

    - Groetjes van de mods ^^

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 13:33 ]

    Dudley schreef:
    Eén account ftw. (wbw)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Maar kijk, ik heb behoorlijk wat accounts gemaakt over de jaren heen, maar ik zit alleen nog maar op deze, al sinds twee jaar (of langer?) of zo. Maar die anderen blijven zeg maar gewoon nog actief, dat als ik wil inloggen om één of andere reden dat gewoon kan? Of worden die geblokkeerd of zo omdat het er zoveel zijn?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zal het niet meer doen (bloos)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Caine schreef:
    Maar kijk, ik heb behoorlijk wat accounts gemaakt over de jaren heen, maar ik zit alleen nog maar op deze, al sinds twee jaar (of langer?) of zo. Maar die anderen blijven zeg maar gewoon nog actief, dat als ik wil inloggen om één of andere reden dat gewoon kan? Of worden die geblokkeerd of zo omdat het er zoveel zijn?

    Ja, dat kan gewoon ^^
    Je mag gewoon meerdere accounts hebben en hier op inloggen.
    Het gaat er om dat als jij telkens een nieuw account aan maakt en de andere users beginnen dat ontzettend irritant te vinden, dat wij dan tegen die users kunnen zeggen dat hij of zij daar mee op moet houden.
    Een soort spam van accounts tegen gaan, zeg maar.

    Woodcroft schreef:
    (...)
    1 persoon met inderdaad bijvoorbeeld drie accounts voor zichzelf. [:

    okeej, dus ik mag nog wel gwoon accounts hebben die ik met vriendinnen deel voor een story die we samen schrijven?

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 17:59 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Woodcroft schreef:
    (...)
    1 persoon met inderdaad bijvoorbeeld drie accounts voor zichzelf. [:
    Ik vind persoonlijk drie nog doenbaar, maar over de vijf begin het er over te graken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Doncaster schreef:
    Goede regel*O*


    Firm believer of all that is magic

    Echt een goede regel...
    _O_


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hmhmh, geen slechte regel. Ik heb meteen iemand in mijn hoofd die volgens mij minstens vijf accounts heeft, maar oki. (cat)

    Disneyfied schreef:
    Hmhmh, geen slechte regel. Ik heb meteen iemand in mijn hoofd die volgens mij minstens vijf accounts heeft, maar oki. (cat)
    En de rest ik dacht eerder aan 20 ofzo.(cat)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoe onthou je zoveel wachtwoorden en usernamen o.0
    Ik hou het bij mijn oude vertrouwde accountje:Y)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik heb er maar een en dat wil ik ook zo houden. Ik ben verslaafd aan dit account en ik vind het niet leuk als ik weer een andere zou aanmaken, dit is mijn oude vertrouwde account.

    Oke dan. Kom ik aan met mijn droge reactie haha.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 11:57 ]


    Where words fail, music speaks

    Liberacorpus schreef:
    (...)
    okeej, dus ik mag nog wel gwoon accounts hebben die ik met vriendinnen deel voor een story die we samen schrijven?

    tegenwoordig hoef je daarvoor geen accounts meer aan te maken, er is nu zo'n optie bij je story waarmee je kunt instellen dat je het met meerdere schrijft. Best handig ^-^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Camillia schreef:
    Hoe onthou je zoveel wachtwoorden en usernamen o.0
    Ik hou het bij mijn oude vertrouwde accountje:Y)

    Sommige stappen steeds over op een nieuw account. Dat is ook onprettig voor anderen [:

    Doncaster schreef:
    Goede regel*O*


    Tears are words the heart can't say.