• mij lijkt het best wel tof als ze over 10 jaar ofzo opeens een vervolg gaan maken van harry potter.
    harry is dan volwassen mischien getrouwd mischien zelfs een gezien lijkt mij best tof.

    wat vinden jullie?

    Bear schreef:
    hij is al getrouwd en heeft een gezin.

    Neh, de boeken zijn zo mooi afgesloten vind ik.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nope, ik vind het al jammer dat er een stuk was met '19 jaar later', ik zou het al helemaal stom vinden als er boeken zouden komen over Harry als volwassene.
    Dan kom ik bij mijn andere punt, het wordt dan veel te langdradig, en dan verliezen velen hun interesse.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Bear schreef:
    hij is al getrouwd en heeft een gezin.

    Neh, de boeken zijn zo mooi afgesloten vind ik.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Er moet toch ooit een einde aan komen, anders wordt het kak.


    -

    Bear schreef:
    hij is al getrouwd en heeft een gezin.

    Neh, de boeken zijn zo mooi afgesloten vind ik.

    Dit.
    Hoewel iets over z'n kinderen nog wel leuk zou zijn. Maar aan de andere kant, het verhaal is af en het moet ook weer niet uitgemolken raken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als het komt móét het door Jk zelf worden geschreven! Anders neem ik niet eens de moeite!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Frappucino schreef:
    Nee. Hoe hard ik ook heb gehuild toen de film was afgelopen, het is mooi zo. Ik zou geen beter einde kunnen wensen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Frappucino schreef:
    Nee. Hoe hard ik ook heb gehuild toen de film was afgelopen, het is mooi zo. Ik zou geen beter einde kunnen wensen.


    Alleen maar tranen van geluk

    iPotter schreef:
    Nee, dat zou het verpesten.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Frappucino schreef:
    Nee. Hoe hard ik ook heb gehuild toen de film was afgelopen, het is mooi zo. Ik zou geen beter einde kunnen wensen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nope. Ik vond dit einde al niet leuk. Harry mocht niet ouder worden. :'(

    Frappucino schreef:
    Nee. Hoe hard ik ook heb gehuild toen de film was afgelopen, het is mooi zo. Ik zou geen beter einde kunnen wensen.


    Alis volat propriis.

    NO! Een remake is wel leuk maar om verder te gaan terwijl het boek is gestopt.
    Dat is gewoon vies...(cat)


    =

    Nee. Ik vind dat het nu goed is afgesloten, en het verhaal dat in deel 1 begon is in deel 7 ook afgerond - Voldemort is dood en Harry is gelukkig, dus een vervolg zou dat allemaal alleen verpesten. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En wat kan er dan gebeuren?
    Een nieuwe slechte tovenaar? x]


    Has no one told you she's not breathing?