• Ik schrijf dus het studentenboekje voor de studentenvereniging Chemica en ik had als idee om er een Kiss & Ride in te zetten net zoals in de metro. Wat houdt dat nu precies in. Simpel. Je schrijft kleine berichtje anoniem naar iemand of niet.
    Voorbeelden:
    * Je bent verliefd en je durft het niet te zeggen
    * Je leerde iemand kennen, maar vergat zijn/haar naam
    * Je moet je excuses aan iemand aanbieden

    Al die dingen dus. Wat is het probleem nu precies, ik ben inspiratieloos. Ik weet dus totaal niet hoe ik dat moet proberen te promoten. Kan iemand me op weg helpen met een fascinerend stukje tekst om dit te promoten?

    Ik zou jullie echt heel dankbaar zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gooi er een afbeelding bij? Of probeer de tekst een beetje uit te breiden?


    Olive

    Passerby schreef:
    (...)haha dat zou droog zijn. x')

    Wat nou? Heb je wel een half A5-je xD

    Maar ehm... Wat er nog bijkan...
    Oeh, schets een situatie waarin je iets anoniem zou willen doen, even een voorbeeld bedenken:
    Heb jij dat ook wel is, dat je iets niet eerlijk durft te zeggen? Dat je bang bent voor de reactie van de ander? Dat je het niet aan durft om hem/haar eerlijk mee uit te vragen? Om eerlijk toe te geven dat je op hem/haar verliefd bent? Dat je - je te erg schaamt om je excuses aan te bieden tegen de persoon zelf? Dat je iets fout hebt gedaan, maar het niet wilde toegeven? Dat je een geheim kwijt wilt, maar het niemand durft te vertellen? Dat je iets kwijt wilt, maar het niet durft te zeggen? Krop het vanaf nu niet meer op, maar pen het neer! Dankzij Chemica worden jouw kleine berichtjes anoniem gedrukt... En dan wat je verder zelf al had.

    Weet niet hoeveel dat is (:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Kathryn schreef:
    Gooi er een afbeelding bij? Of probeer de tekst een beetje uit te breiden?
    Ik zal er een sponsor onder zetten, maar hij komt net niet hoog genoeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Overwhelmed schreef:
    (...)
    Wat nou? Heb je wel een half A5-je xD

    Maar ehm... Wat er nog bijkan...
    Oeh, schets een situatie waarin je iets anoniem zou willen doen, even een voorbeeld bedenken:
    Heb jij dat ook wel is, dat je iets niet eerlijk durft te zeggen? Dat je bang bent voor de reactie van de ander? Dat je het niet aan durft om hem/haar eerlijk mee uit te vragen? Om eerlijk toe te geven dat je op hem/haar verliefd bent? Dat je - je te erg schaamt om je excuses aan te bieden tegen de persoon zelf? Dat je iets fout hebt gedaan, maar het niet wilde toegeven? Dat je een geheim kwijt wilt, maar het niemand durft te vertellen? Dat je iets kwijt wilt, maar het niet durft te zeggen? Krop het vanaf nu niet meer op, maar pen het neer! Dankzij Chemica worden jouw kleine berichtjes anoniem gedrukt... En dan wat je verder zelf al had.

    Weet niet hoeveel dat is (:
    Ik heb dit voor het moment.


    Wil je iets kwijt, maar durf je het niet te zeggen? Krop het vanaf nu niet meer op, maar pen het neer! Dankzij Chemica worden jouw kleine berichtjes anoniem gedrukt in het pipetje zodat je gemakkelijk je zorgen van je af kan schrijven.

    Je kan je berichtjes achterlaten in de Scriptor haar mailbox: xxxxx@gmail.com of anoniem posten op onze site: http://xxxxxx/.

    Aarzel dus niet en ga snel naar een van bovenstaande links en verras zo je vrienden!
    Wie weet staat er in het volgend Pipetje jou wel een verrassing te wachten.


    Let op: dit is niet bedoelt om ruzie te stoken! Gemene en uitdagende berichten worden niet gepubliceerd.

    Het is wel wat flauw, maarja


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik heb dit voor het moment.


    Wil je iets kwijt, maar durf je het niet te zeggen? Krop het vanaf nu niet meer op, maar pen het neer! Dankzij Chemica worden jouw kleine berichtjes anoniem gedrukt in het pipetje zodat je gemakkelijk je zorgen van je af kan schrijven.

    Je kan je berichtjes achterlaten in de Scriptor haar mailbox: xxxxx@gmail.com of anoniem posten op onze site: http://xxxxxx/.

    Aarzel dus niet en ga snel naar één van bovenstaande links en verras zo je vrienden!
    Wie weet staat er in het volgend Pipetje jou wel een verrassing te wachten.


    Let op: dit is niet bedoelt om ruzie te stoken! Gemene en uitdagende berichten worden niet gepubliceerd.

    Het is wel wat flauw, maarja


    :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)

    :'D
    Hah, das niet waar, want je kan het niet mislezen, dus mag je het ook zo schrijven. :^)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 18:16 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Hah, das niet waar, want je kan het niet mislezen, dus mag je het ook zo schrijven. :^)

    Ja, maar het is juister voor dingen die publiek worden gemaakt, vind ik!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ja, maar het is juister voor dingen die publiek worden gemaakt, vind ik!
    Zou kunnen, maar eigenlijk hoef je ze er niet op te zetten. :)
    Ik heb dat ooit eens in mijn lessen Nederlands gezien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je hoeft het er inderdaad niet meer op te zetten :')


    Olive

    Begin met een vraag, dan zijn de meeste lezers al geïnteresseerd. ^^


    Life is hard and then we die

    Hou je van mij? Of eerder van iemand anders? Heb je spijt? Ben je het kwijt?
    Verliefd? Zeg het ons! (en zo verder)

    Haha, melige bui ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    Hou je van mij? Of eerder van iemand anders? Heb je spijt? Ben je het kwijt?
    Verliefd? Zeg het ons! (en zo verder)

    Haha, melige bui ><
    Dat kan ik er mss idd wel nog in verwerken. :)
    Thanks. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Dat kan ik er mss idd wel nog in verwerken. :)
    Thanks. :)

    Waarom mijn tweede idee niet? Heb je wel een half A5-je, I'm pretty shure of that


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Overwhelmed schreef:
    (...)
    Waarom mijn tweede idee niet? Heb je wel een half A5-je, I'm pretty shure of that
    Ik heb al een half a5-je. :)
    Ik ga nu enkel korte zinnentjes zoals dat van jullie twee ervoor zetten. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik heb al een half a5-je. :)
    Ik ga nu enkel korte zinnentjes zoals dat van jullie twee ervoor zetten. :)

    Alright, dan heb je genoeg :Y)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful