• Ik zit in het examenjaar van havo en dacht dat mijn medeleerlingen nu toch wel redelijk volwassen zouden zijn.
    Niet dus.
    Laatst zat in de les mijn capuchon ineens vol papiersnippers en zaten er propjes in mijn haar, en vandaag zat er eerst een pakje kauuwgom in mijn capuchon en toen ik dat er uit haalde, merkte ik even later dat er een leeg drinkpakje in zat.

    Ik vind dat eigenlijk best wel kinderachtig. Het is trouwens dezelfde persoon die achter me zat, beide keren

    In welk jaar zit jij en maak jij zulke dingen mee in de klas?

    In mijn school hebben we in elk lokaal een kast staan xwaar je een paar boeken kan opbergen. Een jongen (typisch) is in de kast gekropen.


    Life is like a staircase. You have to go up each stair to reach te top.

    5e. Mensen uit het raam gooien vinden ze bij ons geweldig. Best komisch om te zien overigens, vooral omdat het iedere keer andere mensen zijn. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    In het vierde en bij mij doen ze zéker nog zo'n dingen. Heel irritant.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hmm, ik ben nogal overheersend, dus bij mij doen ze het niet gauw.
    Mijn blikken kunnen doden. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Beastcrash schreef:
    Dat is best...overdreven.
    En ja, mijn klas doet ook wel eens rare dingen, maar meestal kan ik er best mee leven. (krul)

    Raar, ja, maar in onze,klas zou echt wel nooit iemand het in z'n hoofd halen een ander te gaan pesten.
    Vind het trouwens echt gemeen dat ze dat wel bij jou doen. ;x


    effort never betrays you

    Ik zit in de 6e en er zijn drie jongens die blijven zitten. Dan zou je denken, die zijn nog ouder dus zullen ook wel nog volwassener zijn, maar die zitten tijdens de les alleen maar te kloten. (x

    Ze doen in principe niets tegen anderen, maar ik vind het toch kinderachtig om niet op te letten maar als een stelletje 12-jarige meisjes te gaan giechelen.
    (No offense voor de 12-jarigen uiteraard.)


    Felix

    Altair schreef:
    Ik zit nu in 4 Havo.
    Gelukkig zijn die leerlingen rustig.

    4ASO, rustig voor nu.
    Tot we wiskunde hebben. *nein!*

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 22:17 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zit in het 4e jaar Humane Wetenschappen en we plagen elkaar wel, maar dat is gewoon ongelofelijk leuk bij ons :Y)
    Ook houden we ervan om met elkaar pennen te smijten, elkaar pennenzak af te nemen of vliegertjes te maken en die door het raam te smijten. En over ons lokaal is er een school, daarboven een klooster met zo van die wazige ramen en élke keer zitten we naar dat nonnetje te kijken dat daar aan het lezen is, altijd op hetzelfde uur aan het raam :'D

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 22:45 ]

    astridc schreef:
    doen de jongens het vooral? want jongens lopen qua gedrag 2 jaar achter ;)
    en ja ik zit ook in examenjaar die propjes zijn er nog steeds.
    Echt kinderachhtig!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    In havo 2. Maar dat waren vriendin/vijanden haha


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zit ook in 5H. Ik weet precies hoe jij je voelt..


    Winter is coming.

    Ik zit in klas 1 en zelfs bij mij in de klas vinden we dat kinderachtig.. arme jij. Volgende keer gewoon iets terug doen of negeren dan houden ze van zelf op.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    4 VWO, en geen last van -gelukkig-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dat zouden ze bij mij niet hoeven te proberen :')

    Bij ons accepteert iedereen elkaar gewoon, maar bij ons is iedereen denk ik wel ouder dan bij jou.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.