• Ik zit in het examenjaar van havo en dacht dat mijn medeleerlingen nu toch wel redelijk volwassen zouden zijn.
    Niet dus.
    Laatst zat in de les mijn capuchon ineens vol papiersnippers en zaten er propjes in mijn haar, en vandaag zat er eerst een pakje kauuwgom in mijn capuchon en toen ik dat er uit haalde, merkte ik even later dat er een leeg drinkpakje in zat.

    Ik vind dat eigenlijk best wel kinderachtig. Het is trouwens dezelfde persoon die achter me zat, beide keren

    In welk jaar zit jij en maak jij zulke dingen mee in de klas?

    Bij ons steken de jongens elkaars haar in brand en ze zijn allemaal 16à17 jaar. --'

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 17:09 ]


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    3e klas hier... Echt, ik zit vlak achter een stel idioten. e__e Lopen ze tijdens de les met een opgevoerde aansteker stukjes papier in brand te steken en nog meer idiote dingen, zoals vragen of ze mij in de fik mogen steken, en de leraar laat het maar gewoon gebeuren. :/

    Ik zit nu op het mbo, en gelúkkig zijn ze daar in ieder geval volwassen. Al kun je wel duidelijk merken dat de jongens net van de middelbare afkomen hoor. Met hun games en grapjes.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik zit in mijn eerste jaar op het mbo, nou ik vind mijn klas maar oppervlakkig. We doen opleiding tot gehandicaptenzorg/kinderopvang/onderwijsassistent, maar ze zijn te scheiterig om naar een filmpje te kijken waarin iemand moet worden verschoond of wanneer iemand kwijlt.

    Waarom kies je dan in godsnaam deze opleiding.. Waarom?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zit in de tweede en vorige week zat heel mijn haar vol met propjes en heel de vloer om me heen lag ook vol :3
    En het domme is dat alle jongens die dat deden met zen vieren al een jaar zijn blijven zitten -.-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wat ontzettend kinderachtig zeg.
    Zoiets deden ze bij mij op school in de brugklas -niet bij mij, maar bij iemand anders in de klas.-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jeetje wat rottig! Maar aan de andere kant sta jij wel ver boven hun, qua niveau. Probeer die gedachte vast te houden!

    Ik zit in mijn eerste jaar op het HBO, en ik heb echt niks te klagen over mijn klas. Maar dat is wel eens anders geweest..


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik zit in het examenjaar van mbo en mijn klasgenoten zijn niet echt kinderachtig. Eerder vreselijk irritant (bloos)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 20:02 ]


    -

    ik ben de op één na jongste van de klas, en meteen ook een van de volwassenste. Ik zit in het vijfde middelbaar, en sommige zouden eerder in de kleuterklas thuishoren. en dan ben ik niet alleen over hun gedrag maar ook over hun IQ bezig


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    5 vwo, maar ik maak dat soort dingen niet mee ?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ouder worden is een plicht, maar volwassen worden is een keuze :Y)
    Ik ken het. Ik zit in 4 VWO, zelfde verhaal.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Da 's echt wel kinderachtig.. --'
    Hmm, bij ons in de klas doen ze dat niet. We zijn ook niet zo'n grote klas en kunnen redelijk goed met elkaar opschieten dus..
    Maar ik kan me wel van 2 jaar geleden (in het 4de jaar) dat een meisje kauwgom plakte op de rug van de jongen. Hij moest toen naar het secretariaat om die kauwgom uit te laten halen uit z'n trui.


    Ik wil een tuin vol egels

    Het is bij ons altijd de jongens. 2 kinderen kunnen elkaar niet uitstaan en de een pakt alles van hem af. Die andere gaat dan staan en roept het tegen de lerares. In die tijd heeft die andere jongen de spullen al weer terug gegeven. Nou sorry hoor baby's. En iedere jongen zit gewoon aan elkaar de frunniken etc. Ik zit met mijn vriendin helemaal vooraan bij de lerares en die zegt dan meestal dat wij zo'n kinderachtige klas zijn. Ze heeft gelijk. En gister bij tekenen gaf een jongen de andere een vriendschappelijke stoot ofzo en die jongen was helemaal agressief geworden en sloeg hem keihard tegen zijn gezicht. Toen moesten ze naar mijn mentor...De jongen die geslagen was kwam die les daarna (wiskunde) wel nog terug maar die andere jongen is waarschijnlijk naar huis genaaid. Niemand mag die jongen die sloeg en iedereen wilde dat hij van school werd gestuurd ! Helaas was hij deze dag gewoon weer op school. Ik zit trouwens in de tweede van vwo.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Sla ze ^^

    Nee, gewoon negeren. Die mensen zijn niet slimmer/volwassener. Jij staat er boven


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zit dan in 3 vwo, maar gelukkig niet dat soort dingen. Dat is echt kinderachtig.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.