• dat ik er een topic over kan maken.

    Ik ga het uitleggen:

    ik zie heel veel topics met problemen en ik dacht( en dit was niet alleen mijn idee maar ook van mijn Loopbaan Oriëntatie Begeleiding docent) Om misschien een topic te openen voor mensen met problemen. Zeg maar een soort van helpdesk. Dit is ook gelijk een oefening voor mij omdat ik psycholoog wil worden. Ik weet ook dat dat mensen eerst advies vragen aan de mensen in hun eigen omgeving en daarbij wil ik een extra steun in de rug zijn.

    Is dit misschien wat???

    Je mening zou ik graag waarderen!!!!

    Hier de poll, wil je even invullen???

    XxX Sharon

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 10:03 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Het lijkt me op zich wel een goed idee.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Casiraghi schreef:
    Het lijkt me op zich wel een goed idee.



    Thanx


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Lijkt me echt een super plan, ik had het ooit ook al voorgesteld, maar dan net iets op een andere manier. Ze vonden het helaas overbodig :(


    Where words fail, music speaks

    Sinasappel schreef:
    Lijkt me echt een super plan, ik had het ooit ook al voorgesteld, maar dan net iets op een andere manier. Ze vonden het helaas overbodig :(


    Da's spijtig om te horen(flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wie heeft een mening erover???


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind het wel een goed idee eigenlijk. Want mensen noemen hun eigen topics: zeiktopics, aangezien mensen toch wel gemeen op dingen gaan reageren.


    To infinity and beyond •

    ik vind het wel een goed idee maar de vraag is of mensen er op reageren of niet :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    depression schreef:
    ik vind het wel een goed idee maar de vraag is of mensen er op reageren of niet :)



    Ik denk zowiezo dat ik een introductie topic ga maken en ik denk dat ik ff een poll ga aanmaken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    De poll staat er


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    je poll is niet beschikbaar


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    We hadden zo iets ooit op Q maar dat is afgeschaft en komt er nu ook niet weer.
    En persoonlijk vind ik het nutteloos :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    We hadden zo iets ooit op Q maar dat is afgeschaft en komt er nu ook niet weer.
    En persoonlijk vind ik het nutteloos :')
    Het is wel handig tegen zeik topics. Ze kan ook altijd een story maken, waar ze antwoord heeft op de vragen die ze dan bv via pb krijgt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    je poll is niet beschikbaar



    Nu wel

    Was vergeten om te activeren:S


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Illuminati schreef:
    We hadden zo iets ooit op Q maar dat is afgeschaft en komt er nu ook niet weer.
    En persoonlijk vind ik het nutteloos :')



    Vertel en leg uit


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Doen (:
    Zeker doen (:


    26 - 02 - '16