• Ik loop net heel stilletjes de gang op terwijl ik een bord boven op mijn glas balanceer, bang dat ik iemand wakker maak terwijl ik in mijn andere hand nog wat had om weg te gooien. Laat ik vol op mijn bord op de grond vallen die nog eens luid rondjes draait waardoor iedereen wakker schrikt. Ik faal als een ninja...
    Iemand ook nog van zo´n faal acties s´avonds?

    Nope. Ik ben volleerd ninja. ;D


    Winter is coming.

    STUDIO schreef:
    Nope. Ik ben volleerd ninja. ;D

    -jealous-
    Ik dus totaal niet D:

    Nee, totaal niet. Bij mij piept of kraakt er altijd wel een deur of maken mijn pantoffels lawaai D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Yup, de sleutelbos in de voordeur laten zitten -_-' daar ging m'n smooth sneak-out.


    I love you Tim

    Loveless schreef:
    -jealous-
    Ik dus totaal niet D:

    Hihi. Ik lekker wel.
    En heel misschien doe ik ook gewoon niet zo heel veel 's avonds. -a-


    Winter is coming.

    STUDIO schreef:
    (...)
    Hihi. Ik lekker wel.
    En heel misschien doe ik ook gewoon niet zo heel veel 's avonds. -a-

    Ik ben echt een nacht mens, dus ik zit ook gewoon midden in de nacht op te ruimen en het liefst doe ik ook nog eens stofzuigen en ff de vloer schrobben als het nodig is lol.

    Dit hele lied is een faal, en die draai ik 's avonds... Dus ja.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben een volleerd nachtninja. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    Ik ben een volleerd nachtninja. (cat)

    Teach me your way of the ninja _O_

    .. trap op lopen.. KRAAAKKKK
    door me deur langzaam en zachtjes open. PIEEEEEEEEEEEEEEP

    duss.. ik ga snel de trap op en doe snel me deur open ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    als ik wil soms-.-


    You can't not look cool with a crossbow.

    Hm ja, tegen de wc deur lopen bijvoorbeeld en die maakt onnoemelijk veel lawaai. ook als ik in de living moet zijn, waar het stik donker is (mijn ouders hun kamer is vlak naast de living) speel ik het altijd klaar om tegen de zetels te knallen.

    Loveless schreef:
    (...)
    Teach me your way of the ninja _O_

    Op je tenen lopen. Adem inhouden bij het voorbijgaan van ouders' slaapkamer. Kopjes en mokken en andere zooi bewaren voor overdag. Om weg te brengen dan. Congratulations, you are ready to assassinate-
    YOU ARE READY TO BE A REAL NINJA.
    (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ga s'nachts haast nooit mijn bed ooit en zeker niet naar beneden want dan denken mijn twee lieve katten dat het etenstijd is. Ook al is het 2 uur in de nacht en bij mij kraakt altijd alles


    Physics is awesome

    De kamer van mijn ouders is ook wel op zolder misschien scheelt dat ook?
    Ze horen het toch niet als ik nog op de pc zit of muziek luister ofzo terwijl zij slapen.
    Ik ging gister ook nog opruimen om half twee.(cat)
    Opruimen is in de nacht gewoon minder erg.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 23:33 ]


    Winter is coming.