• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:00 ]

    Altair schreef:
    (...)
    Aw, jammer. Ik vind dat er opzich wel een goed verhaal in zit en Amnesia is ontzettend sadistisch enzo. Zo hoor je geluiden van mensen die gemarteld worden (ook dieren) en je ziet een paar martelwerktuigen enzo.
    Ik vind het wel... Interessant. :')


    Dieren die gemarteld worden is voor mij een grote afknapper. :x
    Voor de rest houd ik wel van sadisme, alleen ben ik geen goede gamer. :'D
    Althans, CS 1.6 en De sims 2 gaan nog prima, buiten dat om houd het al vrij snel op.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Dieren die gemarteld worden is voor mij een grote afknapper. :x
    Voor de rest houd ik wel van sadisme, alleen ben ik geen goede gamer. :'D
    Althans, CS 1.6 en De sims 2 gaan nog prima, buiten dat om houd het al vrij snel op.

    Tja, het is een spel waarin veel bloed / gemartel / geschreeuw in voor komt. Dus het valt te verwachten dat er ook dieren invoor komen.
    En je hoeft opzich niet zo'n goede gamer te zijn hoor. Je hebt enkel stalen zenuwen nodig haha. :')

    Ik heb echt wel eens van die momenten waarop ik zoiets denk van: HAK HAK HAK HAK HAK HAK HAK HAK HAK DOOD JIJ, WAAROM GA JE NIET DOOD AAAAAAAAAAAAAAAH! (in andere games)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Ik heb echt wel eens van die momenten waarop ik zoiets denk van: HAK HAK HAK HAK HAK HAK HAK HAK HAK DOOD JIJ, WAAROM GA JE NIET DOOD AAAAAAAAAAAAAAAH! (in andere games)

    Hahaha dat heb ik zooo vaak! :'D

    Ik zou het eens moeten doen... Een filmpje maken van NH, je lacht je rot joh, ik zat het een keer te doen met Fred (hij een stuk, ik een stuk) en die werd eerlijk gezegd banger van mij dan van dat ding en dat zegt al heel wat over mij x']


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Ik zou het eens moeten doen... Een filmpje maken van NH, je lacht je rot joh, ik zat het een keer te doen met Fred (hij een stuk, ik een stuk) en die werd eerlijk gezegd banger van mij dan van dat ding en dat zegt al heel wat over mij x']
    omg, dat moet je serieus doen! Ik vind het altijd zo leuk om dat soort videos te zien haha :'D
    Jij had toch ook Amnesia gespeeld?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 7:38 ]

    Dit deed ik serieus eergister ook met de demo van Amnesia. Maar ik durfde niet dus ging ik ondertussen skypen. Maar op een gegeven moment was ik de weg kwijt dus raakte ik geirriteerd ;d

    awakening schreef:
    Dit deed ik serieus eergister ook met de demo van Amnesia. Maar ik durfde niet dus ging ik ondertussen skypen. Maar op een gegeven moment was ik de weg kwijt dus raakte ik geirriteerd ;d

    Haha ja it's kinda scary.
    Ik raak gelukkig niet de weg kwijt of zo. ;D
    Maar daarom kun je altijd youtube videos kijken voor hulp :3

    'Hij heeft de deur kapot gemaakt, hij heeft de deur kapot gemaakt!' x'D haha geweldig me likes.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hahhaa, die ondertiteling is echt grappig (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Baskuh schreef:
    'Hij heeft de deur kapot gemaakt, hij heeft de deur kapot gemaakt!' x'D haha geweldig me likes.

    Haha Yeah! Thnx :3
    Carefully schreef:
    Hahhaa, die ondertiteling is echt grappig (bloos)

    TY (:

    Echt komisch. Kom je uit Twente? Kan je wel horen!(A)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Draconifors schreef:
    Echt komisch. Kom je uit Twente? Kan je wel horen!(A)

    Haha ja, bah ik wou dat ik gewoon zonder accent kon praten maar ik heb geen idee hoe! :'D