• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:00 ]

DirectionOne schreef:
    (...)
    Geeft niet hoor, ik schrok meer. Ik had hem hard gezet om alles goed te kunnen volgen en ineens ging het scherm op "pauze" dus ik dacht, "waarom komen er dan nog wat seconden achteraan, even kijken" en toen schalde dat muziekje ineens door de luidsprekers *is blij dat ze geen koptelefoon ophad*

Ooh ja x3
    Wat een geluk dan dat je geen koptelefoon op had :'3
    En bedankt voor het kijken trouwens! ;D

RainbowDash schreef:
    (...)

http://www.fraps.com/download.php

Fraps is gewoon gratis. Je hebt een bepaalde versie, die wat limieten weghaalt, maar mij is niet helemaal duidelijk wat je wel en niet kunt met de gratis versie. Dus ik zou het es downloaden en kijken. Wss mag je maximaal een kwartier opnemen fso. Of misschien niet, maar is het proberen waard :Y)

Volgens mij is het 30 sec.. Maar ik kijk morgen wel even. Ik zzit nu op mn ipad. x3

Altair schreef:
    (...)
    Ooh ja x3
    Wat een geluk dan dat je geen koptelefoon op had :'3
    En bedankt voor het kijken trouwens! ;D

No problemo -ik heb nu serieus problemen met dat typen, omdat ik dubbel lig door het Engels topic xD-

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

HAHAHA OMG, jij hebt echt geen leven! :'D
    En je stem is zo schattig, I totally love you now!

Where there is a sea there are pirates...

PrincessLuna schreef:
    Ik heb nog nooit zo geïnteresseerd naar zo'n soort filmpje zitten kijken. Jij bent interessant. :'D

Seriously? :'D
    Well, thank you I guess.

Nessuno schreef:
    I love it!

Weet je nog dat wij dat ook op wouden nemen toen wij dat gingen spelen? :'D

-

Captain schreef:
    HAHAHA OMG, jij hebt echt geen leven! :'D
    En je stem is zo schattig, I totally love you now!

Hahaha x'D
    I know, I don't have a life! Maar dit spel is zo verslavend enzo...
    Naw, i love you too.
    I hate my voice and accent though x3

DirectionOne schreef:
    (...)
    No problemo -ik heb nu serieus problemen met dat typen, omdat ik dubbel lig door het Engels topic xD-

Ik las het! Haha :'D

Altair schreef:
    (...)
    Hahaha x'D
    I know, I don't have a life! Maar dit spel is zo verslavend enzo...
    Naw, i love you too.
    I hate my voice and accent though x3

Nee, die zijn perfect liefje! Echt zo'n mooie lieve stem en dat accent is gewoon supergaaf! :3

Where there is a sea there are pirates...

Altair schreef:
    (...)
    Seriously? :'D
    Well, thank you I guess.

Ja, ik vind die Engelse nooit zo leuk. -.-
    Kan ze wel volgen, maar krijg dan echt zo'n pokerstem gevoel. Je luistert er echt half versuft naar dan. :')
    Dit vind ik best vermakelijk.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Genius schreef:
    (...)
    Weet je nog dat wij dat ook op wouden nemen toen wij dat gingen spelen? :'D

hahaha nee weet niet meer dat we het ook wouden opnemen, maar laten we dat een keer toch gaan doen .a

You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

Altair schreef:
    (...)
    Ik las het! Haha :'D

Maar dat is toch ook lol. Is er een gigantische discussie -ja, zo kan je het wel noemen- en dan vraag je om welk verhaal het dan ging en dan is het je eigen verhaal *begint weer te lachen* Damn' it, mijn lachbui was net voorbij xD

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

DirectionOne schreef:
    (...)
    Maar dat is toch ook lol. Is er een gigantische discussie -ja, zo kan je het wel noemen- en dan vraag je om welk verhaal het dan ging en dan is het je eigen verhaal *begint weer te lachen* Damn' it, mijn lachbui was net voorbij xD

Het is wel geniaal ja! :'3

Captain schreef:
    (...)
    Nee, die zijn perfect liefje! Echt zo'n mooie lieve stem en dat accent is gewoon supergaaf! :3

Aww, dankjewel. <3

Nessuno schreef:
    (...)

hahaha nee weet niet meer dat we het ook wouden opnemen, maar laten we dat een keer toch gaan doen .a

Dat spel vond ik doodeng, denk niet dat mensen graag mij willen horen gillen om een spel :'D

-