• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:00 ]

    Altair schreef:
    (...)
    Yeah amnesia! Dit is het bewijs trouwens dat ik het speel. :'D

    Damn, ik haaat mijn accent!


    Of je hebt een filmpje van youtube geplukt en het geluid verwijdert, en er vervolgens je eigen stem op ingesproken. dat verklaart waarom er geen achtergrond geluid is :P


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    hoe heb je het trouwens opgenomen?

    Een heel vage recorder... Weet de naam zo niet.

    Diggory schreef:
    Met wat heb je dat gemaakt? :O

    Een recorder + sony vegas pro 9.0 + windows movie maker

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Of je hebt een filmpje van youtube geplukt en het geluid verwijdert, en er vervolgens je eigen stem op ingesproken. dat verklaart waarom er geen achtergrond geluid is :P

    -diepe zucht-
    Y U NO BELIEVE MEH?

    Altair schreef:
    (...)
    Een heel vage recorder... Weet de naam zo niet.


    Probeer Fraps es, dat schijnt hee lgoed te zijn, ik kom die namelijk steeds tegen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Probeer Fraps es, dat schijnt hee lgoed te zijn, ik kom die namelijk steeds tegen :Y)

    Ja.. Het probleem is, ik kan nergens de goede versie vinden. Telkens als ik een torrent download en het programma open, kan ik enkel 30 seconde opnemen. D:

    Altair schreef:
    (...)
    Ja.. Het probleem is, ik kan nergens de goede versie vinden. Telkens als ik een torrent download en het programma open, kan ik enkel 30 seconde opnemen. D:


    Is het niet gewoon een gratis programma? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Is het niet gewoon een gratis programma? xD

    Blijknaar niet? ... Of ik faal gewoon heel hard hahah x3

    *had geluid heel hard aan*
    Djeez, wat een hard eindmuziekje xD
    Heel droog "LOL" xD
    But I liked it, although I don't play Amnesia, of zoiets


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oh ik haat dat spel :'D


    -

    Altair schreef:
    (...)
    Blijknaar niet? ... Of ik faal gewoon heel hard hahah x3


    http://www.fraps.com/download.php

    Fraps is gewoon gratis. Je hebt een bepaalde versie, die wat limieten weghaalt, maar mij is niet helemaal duidelijk wat je wel en niet kunt met de gratis versie. Dus ik zou het es downloaden en kijken. Wss mag je maximaal een kwartier opnemen fso. Of misschien niet, maar is het proberen waard :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    I love it!


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    DirectionOne schreef:
    *had geluid heel hard aan*
    Djeez, wat een hard eindmuziekje xD
    Heel droog "LOL" xD
    But I liked it, although I don't play Amnesia, of zoiets

    Haha sorry dat dat muziekje zo hard stond! :'D

    Altair schreef:
    (...)
    Haha sorry dat dat muziekje zo hard stond! :'D

    Geeft niet hoor, ik schrok meer. Ik had hem hard gezet om alles goed te kunnen volgen en ineens ging het scherm op "pauze" dus ik dacht, "waarom komen er dan nog wat seconden achteraan, even kijken" en toen schalde dat muziekje ineens door de luidsprekers *is blij dat ze geen koptelefoon ophad*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb nog nooit zo geïnteresseerd naar zo'n soort filmpje zitten kijken. Jij bent interessant. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.