• De titel zegt het al: geloven julle in elfjes, of een plek op de wereld waar allerlei fantasiewezens zijn? En zoja, hoe reageren je ouders/omgeving daar op? oh, en zonee, waarom niet? x)

Ik ben gewoon benieuwd, hehe =P

[ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 15:49 ]

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Dudley schreef:
    Ja, natuurlijk bestaan die. (joehoe)
    Ik heb een weerwolf als beste vriend, een elfje als moeder en een vampier als neef.
    Like duuh.

coole familie 8D

Cool, neat, swell -Cry

Ik weet het niet..

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Frankly my dear, I don't give a damn.

pas gemaakt en heel toepasselijk

Cool, neat, swell -Cry

Ik geloof niet in elfjes, wel in geesten, entiteiten en demonen. Laat ik maar niet zweverig gaan doen nu...

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Cumberbatch schreef:

Ik moet altijd huilen als ik dit zie. Zo zielig.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Basecca schreef:
    Ik geloof niet in elfjes, wel in geesten, entiteiten en demonen. Laat ik maar niet zweverig gaan doen nu...

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Basecca schreef:

Ik geloof ook in demonen en geesten!

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

UN schreef:
    fantasiewezens bestaan in mijn fantasie, en die wereld is zeer zeker echt (in mijn fantasie dan) ^.^
    dus ja; in zekere mate geloof ik in elfjes. (:

Hehe awesome ^.^

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Storytime schreef:
    (...)
    Ik moet altijd huilen als ik dit zie. Zo zielig.

IKR ;o Ik hou van die film...
    OMG, hij kost nog geen 5 euro op Bol.com...

Frankly my dear, I don't give a damn.

Adversity schreef:
    Nee. :8

Nee.

Travel far enough, you'll meet yourself

Nou... eerlijk geloof ik er niet in. Ik weet dat het bestaat @ mijn vorige reactie.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ik ga op zoek naar Neverland. :Y)
    Met behulp van Johnny Depp, jammie. (wbw)

"Well, well. Look who we've got here!"

Ik geloof wel in mythen en fantasie dingen en zo. Niet in allemaal, trouwens, maar zoals al eerder gezegd; de verhalen moeten ergens vandaan komen. Maar ik geloof er niet in zoals wij het kennen. En elfjes... nee, daar geloof ik niet in.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen