• ik haat dat echt he als mensen gaan zeiken over andere hun relatie als er een leeftijd verschil is.

    bijvoorbeeld zo vriendin van mijn, zij is 17, vindt een gozer van 22 leuk maar ze is bang voor wat haar familie er van vindt, dan denk ik echt lekker belangrijk je vindt hem toch leuk daar gaat het toch om.

    of je nou 17 bent en hij 22 of jij 35 en hij 40.
    how cares?

    Who cares*

    Nu zeg je: Hoe, in plaats van wie.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn ouders verschillen 6 jaar dus daar heb ik geen moeite mee ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn beste vriendin haar zus is 18 en heeft een vriend van 30. Ik heb hem al gezien en ik ben daar al gaan logeren en die kerel is echt leuk.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    17 en 22 is nog niet zo'n groot verschil.
    Maar als iemand ze nou 13 was geweest en hij 22, dan was het een heel ander verhaal.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik wel hoor. Mij zou het leeftijdsverschil echt wat uitmaken ö


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat zij 17 is en die gozer 22, dan snap ik het nog wel. Zij is nog geen 18. Maar die andere leeftijden die je zei, dan kan het wel. Maar goed, ik vind ook dat leeftijd niets uit maakt. Maar dat is ieder zo zijn mening.

    Het hangt er wel een beetje vanaf hoe oud je bent.
    Als je 13 en 19 bent is het zo'n verschil in ontwikkeling, maar als je 23 en 29 bent is dat al heel anders.
    Maar ik maak er meestal niet zo'n probleem van.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Kyou schreef:
    17 en 22 is nog niet zo'n groot verschil.
    Maar als iemand ze nou 13 was geweest en hij 22, dan was het een heel ander verhaal.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Kyou schreef:
    17 en 22 is nog niet zo'n groot verschil.
    Maar als iemand ze nou 13 was geweest en hij 22, dan was het een heel ander verhaal.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    AppleFritter schreef:
    Het hangt er wel een beetje vanaf hoe oud je bent.
    Als je 13 en 19 bent is het zo'n verschil in ontwikkeling, maar als je 23 en 29 bent is dat al heel anders.
    Maar ik maak er meestal niet zo'n probleem van.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Het gaat meestal niet om de leeftijden zelf, maar om de leeftijdsgrenzen. Als er tussen twee personen één of twee leeftijdsgrenzen zitten, wat heel snel zo is in de tienerjaren dus, dan vind ik het gewoon teveel, omdat je compleet andere levens aan het leiden bent, met compleet andere prioriteiten.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn ouders schillen 11 jaar ;3

    17 en 22... De werelden zijn vaak toch heel anders. Die van 22 heeft de school al afgerond en misschien al tientalle relaties gehad, terwijl die van 17 nog niet helemaal uit ontwikkeld is.
    Dat leeftijdsverschil geldt denk ik alleen voor tieners, want als die persoon nou 11 was en die andere 16, dan zou ik dat wel heel erg vinden.
    Maar het verschil van 25 en 62 vind ik ook eng, als ik eerlijk ben, al kan dat natuurlijk wel echte liefde zijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ach me papa was meerderjarig toen me ma geboren was.. -scheelt 18 jaar-
    Ze zijn alleen gescheiden daar niet van.. ze hebben 5 kinderen? ;d

    Maar.. 17/22 vind ik meevallen.. Ik ben alleen niet zon fan van leeftijd verschillen, pas niet echt bij me (: Ik hou het wel op 2 of 3 jaar
    Maar voor anderen? Mweh waarom niet? Moeten hun weten ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Braille schreef:
    17 en 22... De werelden zijn vaak toch heel anders. Die van 22 heeft de school al afgerond en misschien al tientalle relaties gehad, terwijl die van 17 nog niet helemaal uit ontwikkeld is.
    Dat leeftijdsverschil geldt denk ik alleen voor tieners, want als die persoon nou 11 was en die andere 16, dan zou ik dat wel heel erg vinden.
    Maar het verschil van 25 en 62 vind ik ook eng, als ik eerlijk ben, al kan dat natuurlijk wel echte liefde zijn.


    Met die relaties.. Ligt er maar net aan hoe iemand in elkaar zit.
    Ik heb minder relaties gehad dan de meeste 14 jarige.. en ik ben 17 xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you