• ik haat dat echt he als mensen gaan zeiken over andere hun relatie als er een leeftijd verschil is.

    bijvoorbeeld zo vriendin van mijn, zij is 17, vindt een gozer van 22 leuk maar ze is bang voor wat haar familie er van vindt, dan denk ik echt lekker belangrijk je vindt hem toch leuk daar gaat het toch om.

    of je nou 17 bent en hij 22 of jij 35 en hij 40.
    how cares?

    StoryBelle schreef:
    Who cares*

    Nu zeg je: Hoe, in plaats van wie.


    They fell in love, didn't they?

    Ach, ik ben 17 en vind iemand van 27 leuk :')


    You try so hard not trying to try so hard.

    Kyou schreef:
    17 en 22 is nog niet zo'n groot verschil.
    Maar als iemand ze nou 13 was geweest en hij 22, dan was het een heel ander verhaal.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    who cares.
    mijn zus is 18 en gaat met een jongen van 26.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Op zeventien valt het allemaal nog wel mee, maar doe dat vijf jaar eerder en je hebt een pervert.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    mijn ex was een half jaar ouder en ik merkte dat wel, en mijn vader vond hem te oud voor me
    maar ik vond het niet erg

    Mijn ex was vijf jaar ouder.


    I was an angel living in the garden of evil

    Everx schreef:
    mijn ex was een half jaar ouder en ik merkte dat wel, en mijn vader vond hem te oud voor me
    maar ik vond het niet erg


    Wutt een half jaar ouder en dan nog te oud?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Diggory schreef:
    Ik wel hoor. Mij zou het leeftijdsverschil echt wat uitmaken ö


    Big girls cry when their hearts are breaking

    17 en 22.
    Dat valt heus wel nog mee. Mijn zus (17j) gaat met een jongen van 22.
    Hoe ouder je wordt, hoe minder dat uitmaakt.
    Als je als 12-jarige met iemand van 17-jaar gaat, lijkt dat een groter verschil (volgens mij) dan 17 en 22.
    Als er een groot leeftijdsverschil is, gaat mij dat toch niet aan.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Midna schreef:
    (...)

    Wutt een half jaar ouder en dan nog te oud?


    Tsja, je zou haar vader moeten kennen... *ik doe dat*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nahh, ik zou wel moeite hebben met iemand die 17 is, en dat die dan met iemand met 40 heeft. Maar goed, dat is mijn mening. Maar in principe zoiets als 4 a 5 jaar moet kunnen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik verschil 11 dagen met mijn toekomstige vriendje(nerd) & nee, dat is niet erg.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    In de relatie die ik nu heb is er een leeftijdsverschil van 3 jaar, and I really really really really really really really DO NOT care about others. Ik hou van hem, hij van mij, punt.
    Al was hij 20 geweest, dan had ik nog van hem gehouden. Liefde kent geen leeftijd, behalve met pedofielen want die zijn gewoon ziek --"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als er heel veel leeftijdsverschil tussen zit vind ik het gewoon vies :'D


    -