• Ja kijk, ik zie dus elke dag meer en meer anorexia/boulimia stories op Quizlet en ik snap echt niet waarom mensen zulke dingen willen schrijven. Ja, er zijn ook ongelofelijk veel fanfics etc maar dat is anders.
    Over anorexia schrijven, waarom zou je dat doen ik bedoel het is schrijven over de miserie van mensen. Wat is daar nu zo leuk aan? :/
    Wat snappen jullie de laatste tijd echt niet?

    Nou, ik vind het leuker om over miserie te schrijven dan over een hoofdpersoon met een perfect leven. Maar goed, ik schrijf er geen verhaal over, maar ik vind het wel leuk om te lezen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ooh echt? Ik ben hier pas dus eigenlijk weet ik dat niet. Maar ik vind het echt niet kunnen als iemand daarover scrijft.


    Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow.

    Ik snap het ergens wel, als ze het zelf hebben meegemaakt. Maar ik zou het niet zo snel doen.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 12:13 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tsja, das idd een beetje hetzelfde als er dadelijk ineens allemaal "Kanker-stories" komen en dat dan ineens een hype word. Ik vind het ook een misselijkmakende trend, die overload aan anorexiastories, maargoed, dat mag je geloof ik niet zeggen hier.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Tsja, das idd een beetje hetzelfde als er dadelijk ineens allemaal "Kanker-stories" komen en dat dan ineens een hype word. Ik vind het ook een misselijkmakende trend, die overload aan anorexiastories, maargoed, dat mag je geloof ik niet zeggen hier.

    Precies. En dan helemaal irritant zijn die mensen die over anorexia schrijven terwijl ze niet écht weten wat het inhoudt.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 12:15 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Reassurance schreef:
    Nou, ik vind het leuker om over miserie te schrijven dan over een hoofdpersoon met een perfect leven. Maar goed, ik schrijf er geen verhaal over, maar ik vind het wel leuk om te lezen.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Uneventful schreef:
    Ik snap het ergens wel, als ze het zelf hebben meegemaakt. Maar ik zou het niet zo snel doen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nee, tuurlijk, ik lees ook niet graag verhalen waarin de hoofdpersoon het perfecte leven heeft, er mag wat drama inkomen. Maar ik vind niet dat je over zulke stories goed kan schrijven als je er niks vanaf weet. Ik bedoel, ik snap niet dat je over zo'n ziekte wil schrijven als je niet eens weet wat het allemaal inhoud.

    Reassurance schreef:
    Nou, ik vind het leuker om over miserie te schrijven dan over een hoofdpersoon met een perfect leven. Maar goed, ik schrijf er geen verhaal over, maar ik vind het wel leuk om te lezen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik snap het eigenlijk ook niet.


    effort never betrays you