• Wie is goed in filmpjes maken voor story's, ik zoek er iemand voor. Ik heb namelijk een nieuwe stort en ik zou een trailer echt vet vinden!

    Never mind, ik heb al iemand gevonden!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 12:34 ]


    It's okay.

    Sorry, hier kan ik je niet mee helpen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kyou schreef:
    Sorry, hier kan ik je niet mee helpen.


    Na ja, toch bedankt anyways!


    It's okay.

    Ik zou het graag gedaan hebben maar mijn laptop is kapot en daar staat die programma op en niet op deze pc, sorry.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Casiraghi schreef:
    Ik zou het graag gedaan hebben maar mijn laptop is kapot en daar staat die programma op en niet op deze pc, sorry.


    Maakt niet uit! Toch bedankt!


    It's okay.

    Ik wil het wel proberen alleen kan ik geen gif's opslaan op mijn pc dus is het dan een slideshow :S
    Maar misschien wil het wel op mijn laptop, maar dat kan dan pas over een uurtje ongeveer :$


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    NaillHoran schreef:
    Ik wil het wel proberen alleen kan ik geen gif's opslaan op mijn pc dus is het dan een slideshow :S
    Maar misschien wil het wel op mijn laptop, maar dat kan dan pas over een uurtje ongeveer :$


    Ik heb de tijd, dat zou echt tof zijn!


    It's okay.

    vashappening schreef:
    (...)

    Ik heb de tijd, dat zou echt tof zijn!

    Oké dan hoop ik dat ik daarop wel gif's kan opslaan, eerst even eten met fam en dan ga ik wel even kijken :)


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    NaillHoran schreef:
    (...)
    Oké dan hoop ik dat ik daarop wel gif's kan opslaan, eerst even eten met fam en dan ga ik wel even kijken :)


    Oke, dankjewel!


    It's okay.

    Casiraghi schreef:
    Ik zou het graag gedaan hebben maar mijn laptop is kapot en daar staat die programma op en niet op deze pc, sorry.


    Welk programma gebruik je daar voor?:$


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    vashappening schreef:
    (...)

    Oke, dankjewel!



    Sorry ook op de laptop kan ik geen gif bestanden opslaan :S


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    NaillHoran schreef:
    (...)


    Sorry ook op de laptop kan ik geen gif bestanden opslaan :S

    Maakt niks uit, ik heb al iemand gevonden die het voor me kan doen! Toch bedankt! c:


    It's okay.

    Ik zou wel willen, maar mijn wmm wilt niet meer meewerken, dus ik kan geen meer maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?