• WIKIPEDIA JK ROWLING:
    In 1990 bedacht Rowling tijdens een vier uur vertraagde treinreis van Manchester naar Londen het verhaal over een jonge tovenaar. In de volgende vijf jaar werkte ze de verhaallijnen uit tot een zevendelige serie. Het eerste deel werd door enkele uitgevers teruggestuurd, waardoor het pas in 1997 werd gepubliceerd door de uitgeverij Bloomsbury Publishing. Haar literair agent, Christopher Little, verkocht het boek later aan de Amerikaanse uitgeverij Scholastic, wat Rowling een slordige 105.000 dollar (ongeveer €77.000) opleverde.
    Na een ietwat aarzelende start belandden de boeken, waarvan er inmiddels drie waren verschenen, in 1999 op de eerste drie plaatsen van de boekentoptien, zowel in Verenigde Staten als in Engeland. De laatste vier boeken in de reeks werden de snelst verkopende boeken in de geschiedenis. Wereldwijd zijn er al meer dan 400 miljoen exemplaren verkocht.

Wat zullen die uitgevers achteraf gebaald hebben zeg (cat)

-

Had ik al gehoord, zo geniaal! =D

Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

Echt geniaal.

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Midna schreef:
    (...)

In welke deel komt hij voor dan?

It's a she, en ze komt voor in deel 4. Ze is de elf van Barty Crouch. Ze wordt beschuldigend van het laten verschijnen van The Dark Mark bij de Quidditch World Cup. Dan 'ontslaat' Barty haar en komt ze in de keukens van Hogwarts terecht. (:
    OT: I love Karma, en hoe krijg je het überhaupt voor elkaar zoiets af te wijzen? Hadden die mensen wel ogen, of niet?

[ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 15:09 ]

Have you ever been alone in a crowded room?

Mijn geloof slaat toe; Karma.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Uneventful schreef:
    Mijn geloof slaat toe; Karma.

Harry's eyes could get you pregnant. I swearr

Reseda schreef:
    (...)

It's a she, en ze komt voor in deel 4. Ze is de elf van Barty Crouch. Ze wordt beschuldigend van het laten verschijnen van The Dark Mark bij de Quidditch World Cup. Dan 'ontslaat' Barty haar en komt ze in de keukens van Hogwarts terecht. (:
    OT: I love Karma, en hoe krijg je het überhaupt voor elkaar zoiets af te wijzen? Hadden die mensen wel ogen, of niet?

... vuurbeker? damn.. -zoekt dvd op-
    Die ga ik dus weer eens bekijken...

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Horan schreef:
    In your face(cat)

effort never betrays you

Midna schreef:
    (...)

... vuurbeker? damn.. -zoekt dvd op-
    Die ga ik dus weer eens bekijken...

Ze komt niet in de film voor, alleen redelijk uitebreid in het boek.

Have you ever been alone in a crowded room?

Reseda schreef:
    (...)

Ze komt niet in de film voor, alleen redelijk uitebreid in het boek.

Dat verklaard een boel waarom ik et niet ken ;D

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Het waren er twaalf die haar afwezen. 13 bleek een geluksgetal :Y)

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Hale schreef:
    In your face!

Take me to wonderland

Ik hou ervan als mensen hun verdiende loon krijgen want boontje komt om zijn loontje!

Physics is awesome

Basecca schreef:
    Het waren er twaalf die haar afwezen. 13 bleek een geluksgetal :Y)

Twáálf? Jezus Criminelen, die zullen inderdaad wel gebaald hebben.

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.