• Verassing 1: sayXkiss Schaatster
    Verassing 2: xLovesBill Stuntschaatster
    Verassing 3: BOxMASTERLYK Schaatster
    Verassing 4: xNIJNTJESchaatster
    Verassing 5: LOLLIPOPx 1 van de beste schaatsters+goede vriendin
    Verassing 6: KimxGeorg Schaatster
    Verassing 7: CookieMurder Bf Hoofdrolspeelsters[/pink
    Verassing 8: CandyQueenx3 Trainster
    Verassing 9: PersianRoseTrainster
    Verassing 10: lienerd Schaatster

    Alle rollen zijn even belangrijk,ben je niet blij met je rol? Meld het dan even,of ruil onderling.


    Music is the new sex

    Ik wil wel nog een rol ^^
    Wat wil je weten?

    Rol: Een van de 2 [Liefst een goede]

    Naam: Annelies

    Leeftijd in de Quiz: 15

    Karakter: Spontaan, lief, bitchy, koppig, snel verliefd, snel jaloers, gevoelig en betrouwbaar

    Like's: Vrienden, muziek, Hello Kitty, schaatsen, chocolade

    Dislike's: Arrogante en irritante mensen, spinnen en insecten

    Foto(geen scene please): http://hissip.files.wordpress.com/2007/11/selena-gomez.jpg

    Tekst:

    Haaii all my pretty's <3

    Mijn naam is dus Annelies, die ik eigenlijk haat en ik leef al zo'n 15 jaar op deze coole planeet. Yeah, ik ben eindelijk bijna volwassen maar héé, dat was ik al langer hooa. Ach, je ziet dus dat ik een klein ego heb, niet groot hoor maar gewoon. Een ego hebben is gezond zeggen ze toch niet Maar okay, wat verder over mij. Als ik tijd heb ga ik hiphoppen wat ik al erg lang doe. Namelijk van mijn 12 jaar, dat wil dus zeggen al 3 jaar. Jaja, ik ben niet alleen knap maar kan ook nog eens rekenen ook nog. Sorry, m'n ego is vandaag ietsje te groot dus sluit ik maar af.

    KiSsEz <3

    Verassing 2 :D:D

    verassing 2 :D
    wat wil je weten :P

    Ik wil wel nog een rol ^^
    Wat wil je weten?

    Tekstje+Plaatje(Geen emo)


    Music is the new sex

    Verassing 2 :D:D


    Naam: Ellen
    Foto: http://images36.fotki.com/v1182/photos/1/1261886/6189267/19549688-vi.jpg
    Tekstje?:
    Hallooo Lieeve Oekies ^^,
    Ik ben ELLEN, 17 Jaartjes oud. Ik ben fan van TokioHotell<33 En ik lieft Shoppen Ganz viel! Ik spaar álles wat met Helloo Kitty te maken heeft en heb laatst een Béautyfull Laptop gekocht met Helloo Kitty erop. Mijn favo vakantieland is Japan omdat de mensjes daar net zo Hyperactiefprettiggestoord zijn als ik ben =]. Ik lieft ook Chocoladee<3 en Colaaa<3. Verder ben ik talent met koken. Nee écht. alleen pizza brand ik aan. Ik heb 2,5 uur geleden ook nog taart proberen te maken. Damn, hij staat nog in de oven! Snel eruit halen. Bye loveyou<33

    Rol: verassing 2

    Naam: Eline

    Leeftijd in de Quiz: 18

    Karakter:Lief, betrouwbaar, beetje gek af en toe en behulpzaam

    Like's: Me vrienden, Lolly's, ChoCOla, mooi weer, zingen, piano spelen en muziek luisteren

    Dislike's: huppeltutjes, mensen die denken dat ze alles zijn, slecht weer, en insecten

    Foto(geen scene please):http://www.quizlet.nl/quiz/199323/youre-my-first-and-last-love-gtprolooglt/results.php en dan bij Eline [als je zelf een leuke vind doe die dan maar ;)]

    Tekst:
    Heey heey, Ik Ben Eline en ben 18 jaar. Ik hou van mijn vrienden, Shoppen en muziek maken. Ik heb een lolly's verslaving. Veder ben ik volgens mijn vrienden Lief, betrouwbaar, prettig gestoord en behulpzaam. Ik heb net mijn rijbewijs gehaald en ben er trots op. nu nog een auto :P Ik haat spinnen en mensen die denken dat ze alles zijn. verder weet ik niet veel meer over mij te vertellen dus ga ik maar
    xxLien

    Oke^^ Ik heb alles, Bedankt:D


    Music is the new sex

    Dankje <3

    Graag gedaan:)


    Music is the new sex

    DankJouu :D<33