• Mijn moeder zegt altijd dat ik veel op de pc zit. Dus dan zeg ik altijd 'wat moet ik anders doen dan?' want veel mensen heb in de buurt niet waarmee ik om ga, en mijn beste vriendin heeft vaak huiswerk enz.
    en dan zegt ze altijd, 'dan ga je lezen ofzo' en als ik dan zeg dat ik dat al doe, maar dan op Quizlet, zegt ze van 'ja maar dat is niet echt.'

    Ik zelf vind dat hetzelfde als boeken alleen is het over internet..


    Ivar Oosterloo.

    Hier lezen is wel degelijk echt lezen. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat vind ik ook. Ik vergelijk het eigenlijk zo'n beetje met de E-reader.

    ik lees in boeken en op Q en ik vind dat er geen verschil in zit
    mijn vader vindt het slecht voor mijn ogen, om op het internet te lezen

    Qua niveau heeft je moeder wel gelijk, na genoeg alles wat hier staat is niet literair. Maar dat is ook niet erg, lezen is lezen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn moeder zeurt ook hoor dat ik te veel achter mijn laptop zit, maar bóeien.


    Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow.

    Ik zit te veel achter me pc , maar me moeder zegt er niks van.
    WHAHAHAHA.


    Danmarks Dynamite.

    LouisxNiall schreef:
    Ik zit te veel achter me pc , maar me moeder zegt er niks van.
    WHAHAHAHA.


    Same here ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Vieuw schreef:
    Mijn moeder zeurt ook hoor dat ik te veel achter mijn laptop zit, maar bóeien.


    I was an angel living in the garden of evil

    Mijn moeder ook maar al die moeders hebben wel gelijk als ze zeggen dat het slecht voor je ogen is


    Physics is awesome

    Mijn ogen zijn van goed naar -2 gegaan, maar dat boeit me eerlijk gezegd niks. Ik draag toch lenzen, en als ze zeuren zeg ik dat ik iets nuttigs aan het doen ben. En dat lieg ik dan niet, Q is nuttig. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Myles schreef:
    Dat vind ik ook. Ik vergelijk het eigenlijk zo'n beetje met de E-reader.

    dit & hier vind ik trouwens verhalen die me echt boeien, in de bib of winkel vind je zulke verhalen niet

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 8:17 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    hahahah die smoes gebruik ik ook altijd als ik op school achter de computers zit (:
    dan gaan ze kijken wat het is en dan mag ik erop blijven. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    print de verhalen uit en ga het dan lezen, héhé


    Today will be Girl's Day party with you~

    Vieuw schreef:
    Mijn moeder vader zeurt ook hoor dat ik te veel achter mijn laptop zit, maar bóeien.

    Tegenwoordig lees ik amper boeken meer, omdat ik ze meestal redelijk bagger vind in vergelijking met sommige verhalen hier :3 (behalve HP, dat blijft natuurlijk goed)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat doet mijn moeder ook, alleen zegt ze niet dat ik moet gaan lezen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"