• Ik heb dus net de film "Sint" gezien! :D Heb hem gehuurd van de videotheek ;)

    Wat een komische film is dat zeg xD Het begin vond ik een beetje saai, tot Sint echt ging toeslaan. Het is een horrorfilm en hij is 16+ maar ik vond hem totaal niet eng. Ik moest steeds lachen als die enge Sint weer in beeld kwam om iemand de vermoorden :P Ik ben maar een keer echt geschrokken, op het laatst, toen ik dacht dat alles weg was en er geen enge dingen meer zouden komen, maar opeens hoorde keiharde muziek en zag je een zwart gezicht, toen schrok ik wel xD Hahaha. Maar verder heb ik alleen maar gelachen toen horror Sint iemand onthoofde met zijn staf (A)

    Dus, wil je een geniale horror film zien? Dan raad ik je echt aan om Sint te huren :P Je kunt hem ook kijken voor je gaat slapen (ik weet niet hoe gevoelig jullie zijn, maar ik kan er gewoon van slapen, maar dat is ieder voor zich, want sommige stukken kunnen we eng zijn) Want de film duurt maar 84 minuten, niet heel erg lang dus ;)
    Helemaal leuk om te kijken op 5 december, met volle maan :D Maar dan moeten we nog een hele tijd wachten. Over 23 jaar keert Sint terug _O_ Hahaha xD
    Ik vond het een goede film.

    Wie gaat hem nog meer kijken? Of wie had hem al gezien? Zo niet, denk je dat je hem eng gaat vinden?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nederlandse films zijn altijd slecht. De regiseurs zijn slecht en de taal is stom <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ga hem niet kijken, dan kan ik niet slapen(cat)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Echt onzin dat ie 16+ is vind ik zelf.

    OHMYRYAN schreef:
    Echt onzin dat ie 16+ is vind ik zelf.


    Ja, inderdaad! Zo eng was hij niet :P Meer een komedy!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik kijk geen Nederlandse films omdat ik dan een hekel heb aan de taal :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik krijg hem op 28 oktober binnen, en dan ga ik hem gelijk kijken. (bloos)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vond het ook wel lachen ja :P


    Life is hard and then we die

    Altair schreef:
    Ik wil 'm nog zien!:9~


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik moet altijd lachen bij horrorfilms, dus ik denk dat dit een flopper word.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    hahahah wist je dat er mensen hadden geklaagd dat de film te eng is. Maarja moet je je kind van 4 er ook niet naartoe sturen...


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik ga hem niet kijken (cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Camillia schreef:
    hahahah wist je dat er mensen hadden geklaagd dat de film te eng is. Maarja moet je je kind van 4 er ook niet naartoe sturen...


    Hahaha xD inderdaad. Dit is gewoon meer een lachertje voor volwassenen. :P Dus die mensen waren wel een beetje overdreven :O

    De Sint is niet zo goed als wij denken xD

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 18:47 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.