• Wie keek dat vroeger ook altijd? Ik keek het altijd met mijn vader samen, die vond dat ook heel leuk. :9~




    Hahahahahahahha
    'How many times do I have to tell you I have a boyfriend?' 'Well, you look like the type that could use two!'

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 20:54 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dudley schreef:
    Ik ging dan altijd 's avonds naar de slaapkamer van mijn ouders, terwijl mijn ouders gewoon beneden zaten, en ging dan altijd Cartoon Network kijken. :'D
    Echt geweldige tijd, stiekem televisie kijken. (bloos)

    Wij mochten in mijn kinderjaren altijd een uurtje op de Foxkids site 8D Elke dag keek ik er weer naar uit (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Anitaaa schreef:
    Hahaha jaaaaaa hierzo hahaha! :p
    /nostalgie.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heeee ik keek dat ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hmm, ik vond dat nooit zo leuk. Maar wel Courage, Ed, Edd 'n Eddy, Powerpuff Girls, Dexter enz :9~


    As travars

    Winterfell schreef:
    (...)
    Wij mochten in mijn kinderjaren altijd een uurtje op de Foxkids site 8D Elke dag keek ik er weer naar uit (cat)


    hahaha ik soms op zaterdag bij mijn oom, want we hadden zelf geen computer :Y)


    As travars

    Moriarty schreef:
    Hmm, ik vond dat nooit zo leuk. Maar wel Courage, Ed, Edd 'n Eddy, Powerpuff Girls, Dexter enz :9~


    You can't actually dislike Johnny Bravo ... (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Haha, ik keek dat vroeger áltijd. Moest echt zohard lachen altijd.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    jaa dat was zo vet !
    en Ed , edd &nd eddy ook xD vind ik ng steeds vet leuk aha xD:W


    I solemny swear i am up to no good

    Hell frikking yeah (headbang)*O*
    Dat is echt lang geleden. De goede ouwe tijd toen ze nog wel kwaliteitstv konden maken. (bloos)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    Hell frikking yeah (headbang)*O*
    Dat is echt lang geleden. De goede ouwe tijd toen ze nog wel kwaliteitstv konden maken. (bloos)

    Ik mis de Flinstones ook nog steeds :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)
    Ik mis de Flinstones ook nog steeds :'D

    Jaaaa en al die andere programma's die ik me niet meer kan herinneren. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik keek dat niet. Wel de Flintstones <3

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 11:51 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.