• Leandro Camatti is een jonge schrijver. Hij wordt verliefd op een meisje, Fiorentina di Napoli, die hem helemaal betoverd met haar donkere haren en lichtgrijze ogen. Ze beginnen een passionele relatie, maar na een paar weken ontdekt Leandro het goed bewaarde geheim van Fiorentina. Ondanks dat zowel zijn vader als zijn vrienden hem aanraden met haar te breken, blijft hij vechten voor haar liefde.

    Dit is vaagjes het nieuwe idee dat ik heb voor een story. Nu had ik een paar vragen voor jullie:
    - Het verhaal zal zich sowieso in het verleden afspelen. Alleen vraag ik me nu af wanneer precies? Het lijkt me interessant om de eerste wereldoorlog in het verhaal te vermengen, maar eind achttiende-begin negentiende eeuw lijkt me ook wel leuk. Wat vinden jullie?
    - Hebben jullie ideeën voor een titel?
    - Doen of niet doen?
    - Is het origineel?
    - Zouden jullie het lezen?

    Bedankt alvast!


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    idee voor titel: nee
    doen
    origineel
    lezen: als het lang geleden afspeelt niet, als het modern is wel
    sorry

    Everx schreef:
    idee voor titel: nee
    doen
    origineel
    lezen: als het lang geleden afspeelt niet, als het modern is wel
    sorry


    Ik vraag meningen, dus je moet geen sorry zeggen als je de jouwe geeft (: Bedankt!


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    Ik denk dat ik het zou lezen. (krul)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    - Het verhaal zal zich sowieso in het verleden afspelen. Alleen vraag ik me nu af wanneer precies? Het lijkt me interessant om de eerste wereldoorlog in het verhaal te vermengen, maar eind achttiende-begin negentiende eeuw lijkt me ook wel leuk. Wat vinden jullie? Eerste wereldoorlog klinkt wel spannend, en vind ik iets origineler dan eind achtiende, begin negentiende eeuw.
    - Hebben jullie ideeën voor een titel? Ardour at war.
    - Doen of niet doen? Doen
    - Is het origineel? En beetje. Affaires en passionele relaties zijn natuurlijk niet heel origineel, maar het is maar een vaag idee wat hier staat, dus je kunt met de details nog heel veel.
    - Zouden jullie het lezen? Ja, hoor.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    - Het verhaal zal zich sowieso in het verleden afspelen. Alleen vraag ik me nu af wanneer precies? Het lijkt me interessant om de eerste wereldoorlog in het verhaal te vermengen, maar eind achttiende-begin negentiende eeuw lijkt me ook wel leuk. Wat vinden jullie? Eerste wereldoorlog klinkt wel spannend, en vind ik iets origineler dan eind achtiende, begin negentiende eeuw.
    - Hebben jullie ideeën voor een titel? Ardour at war.
    - Doen of niet doen? Doen
    - Is het origineel? En beetje. Affaires en passionele relaties zijn natuurlijk niet heel origineel, maar het is maar een vaag idee wat hier staat, dus je kunt met de details nog heel veel.
    - Zouden jullie het lezen? Ja, hoor.


    Het is inderdaad een heel vaag idee, ik ben druk bezig met het uit te werken!
    Bedankt voor je ideeën alvast!


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    Vindaloo schreef:
    (...)

    Het is inderdaad een heel vaag idee, ik ben druk bezig met het uit te werken!
    Bedankt voor je ideeën alvast!

    Graag gedaan! En succes!


    I can't even think straight.