• ik heb een vriend en hij had 2 kettinkjes met onze namen gekocht, niet met een hartje maar met een vierkantje. x'] dus mijn vader pakte dat kettinkje en zei: Wat staat er? Marnick? ik zo: Yeah.
    Dus hij knikte en liet het met rust.

    Dus nu vraagt mijn stiefzus op msn: Hey Chris heb jij een kettinkje met de naam van je vriend erin? ik wist niet dat je homo was! waarom heb je dat niet verteld? wie is het? waar woont die?

    krijg ik nu allemaal vragen, want mijn vader heeft echt alles doorverteld aan mijn stiefmoeder en stiefzus. Fijn! echt heel leuk zo'n 'gezin' waar in geroddelt word! dus ik zeg tegen mijn stiefzus: Dat vertel ik later wel, alles komt op z'n tijd.
    Zegt ze: Oh boy dit is 2011 privacy bestaat niet meer. Dus ik zo: Ja dat merk ik. -.- Damn wat een onzinnig argument zeg!

    Oh en like het is toch normaal dat je je vader/moeder wilt vertellen dat je een vriend hebt? dat het dan de hele familie rondgaat is dus like.. achterlijk.

    En hoe zit het bij jou, als je iets verteld aan je moeder/vader/ander gezinslid, word het dan ook gelijk doorverteld?

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 15:42 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Atropos schreef:
    Nu ik er over nadenk vertel ik eigenlijk nooit écht iets persoonlijks, dus geen idee eigenlijk (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dudley schreef:
    Mijn ouders weten niet eens dat mijn grootste hobby schrijven is. Laat staan dat ze weten dat ik later een boek wil gaan schrijven.
    Ik vertel ze alleen maar standaarddingetjes, gewoon over school.
    Maar mijn écht persoonlijke dingen komen ze niet te weten. (no_chears)

    Aww! Ze mòeten het weten, Annabeth! Serieus, toen ik het vertelde dan werd er meteen echt anders naar me gekeken, op een goede manier! En als je ze laat lezen wat je hebt geschreven, dan al helemaal! Je hebt zoveel talent, ze mòeten het gewoon weten, het zijn je ouders! Ze zouden echt zò trots zijn!


    Where there is a sea there are pirates...

    Genius schreef:
    Nee, ik vertel alleen dingen die andere mensen wel mogen weten. (bloos)


    Hahaha, dat doe ik ook altijd. En dat zeg ik ook altijd tegen mensen: Ja, ik zeg alleen dingen die de rest van de wereld ook mag weten. :Y)


    Bad decisions make good stories.

    Ik houd geheimen voor mezelf.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Translate schreef:
    Jep. :Y) En dáárom doe ik dat gewoon niet meer :Y)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Translate schreef:
    Jep. :Y) En dáárom doe ik dat gewoon niet meer :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Oh en btw, je vader is echt een rare man. Hij lijkt me niet zo aardig. :/


    Where there is a sea there are pirates...

    In mijn famillie weet ik gewoon tegen wie ik wat kan zeggen dus op zich is dat geen probleem. Toch blijven er altijd dingen die je voor jezelf wilt houden en ook dat respecteren ze.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Jaa :/ Dan gaat het het werk van mijn vader rond of verteld mijn moeder het aan mn tante pfff.
    Maar het ligt er wel aan wat


    As travars

    Heb je niet meteen gevraagd of ze geen betere argumenten wist? Ik haat het als mensen zich gaan bemoeien met mijn leven vooral als ik ze niet om advies of raad heb gevraagd. Dan heb ik echt zoiets van heb je niks beters te doen dan je met mijn leven te bemoeien?!

    En als ik ooit een vriendje kreeg dan ga ik het echt mijn moeder niet vertellen, die wil meteen alles van hem weten!


    Physics is awesome

    Ja. Mijn moeder vertelt meteen alles aan mijn zus die me er dan ofzo mee plaagt. (no_chears)

    Oh maar als ik een vriend zou hebben dan zou de hele familie dat ook weten. Mijn ex hebben ze allemaal bijvoorbeeld nooit gezien (buiten mijn moeder en broers) en toch wist iedereen dat ik er 1 had :W


    -

    Ja, maar dat vind ik niet erg. Er wordt ook niet echt geroddelt, het gaat gewoon rond van: Lotte heeft een vriendje. That's it. Verder krijg ik ook geen vragen ofzo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Captain schreef:
    (...)
    Aww! Ze mòeten het weten, Annabeth! Serieus, toen ik het vertelde dan werd er meteen echt anders naar me gekeken, op een goede manier! En als je ze laat lezen wat je hebt geschreven, dan al helemaal! Je hebt zoveel talent, ze mòeten het gewoon weten, het zijn je ouders! Ze zouden echt zò trots zijn!

    Thanks Katie. <3
    Maar ik heb wel eens gezegd dat ik een boek wil schrijven, ze nemen me alleen niet serieus en beginnen dan te lachen. Leuk. (no_chears)
    Ik zal gewoon zó blij zijn als ik volgend jaar heerlijk naar Groningen toe kan, eindelijk meer vrijheid. En uiteindelijk ga ik emigreren naar Engeland, heerlijk. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb een familie waarbij elke jongen waar ik mee om ga, meteen mijn verloofde is ofzo x'D Ik vind het wel leuk en ben het gewend (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42