• ik heb een vriend en hij had 2 kettinkjes met onze namen gekocht, niet met een hartje maar met een vierkantje. x'] dus mijn vader pakte dat kettinkje en zei: Wat staat er? Marnick? ik zo: Yeah.
    Dus hij knikte en liet het met rust.

    Dus nu vraagt mijn stiefzus op msn: Hey Chris heb jij een kettinkje met de naam van je vriend erin? ik wist niet dat je homo was! waarom heb je dat niet verteld? wie is het? waar woont die?

    krijg ik nu allemaal vragen, want mijn vader heeft echt alles doorverteld aan mijn stiefmoeder en stiefzus. Fijn! echt heel leuk zo'n 'gezin' waar in geroddelt word! dus ik zeg tegen mijn stiefzus: Dat vertel ik later wel, alles komt op z'n tijd.
    Zegt ze: Oh boy dit is 2011 privacy bestaat niet meer. Dus ik zo: Ja dat merk ik. -.- Damn wat een onzinnig argument zeg!

    Oh en like het is toch normaal dat je je vader/moeder wilt vertellen dat je een vriend hebt? dat het dan de hele familie rondgaat is dus like.. achterlijk.

    En hoe zit het bij jou, als je iets verteld aan je moeder/vader/ander gezinslid, word het dan ook gelijk doorverteld?

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 15:42 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Jep. :Y) En dáárom doe ik dat gewoon niet meer :Y)

    Translate schreef:
    Jep. :Y) En dáárom doe ik dat gewoon niet meer :Y)

    Nee gelukkig niet. Als ik zeg dat het ''geheim'' moet blijven dan blijft het geheim.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Oké, dat is echt een kutreactie van je zus.
    En ja, ik heb ook zo'n familie. Eén van de vele redenen waarom ik zo goed als niet met hen praat. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nu ik er over nadenk vertel ik eigenlijk nooit écht iets persoonlijks, dus geen idee eigenlijk (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Diggory schreef:
    Nee gelukkig niet. Als ik zeg dat het ''geheim'' moet blijven dan blijft het geheim.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Als ik iets vertel aan mijn vader of zusje dan houden ze dat keurig voor zich, maar als mijn moeder iets leuks of interessants te weten komt dan wordt de hele familie ingelicht. Soms zelfs met bij erbij, op verjaardagen of zo. Zeg ik er later wat van krijg ik als antwoord; 'Oh sorry schat, dat was even vergeten,'. Maar ze 'vergeet' steeds dat ze d'r klep moet houden dus ik zeg maar niks meer :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Beastcrash schreef:
    Oké, dat is echt een kutreactie van je zus.
    En ja, ik heb ook zo'n familie. Eén van de vele redenen waarom ik zo goed als niet met hen praat. :Y)

    Stiefzus.

    En da's kut, zo kan je nooit met iemand uit je familie praten als diegene alles doorverteld. :B


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Mijn ouders weten niet eens dat mijn grootste hobby schrijven is. Laat staan dat ze weten dat ik later een boek wil gaan schrijven.
    Ik vertel ze alleen maar standaarddingetjes, gewoon over school.
    Maar mijn écht persoonlijke dingen komen ze niet te weten. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik heb het met leraren op school,,
    meestal zeg ik niks tegen iemand..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Nee, ik vertel alleen dingen die andere mensen wel mogen weten. (bloos)


    -

    Als ik het aan m'n zusje vertel, wel. Dus haar vertel ik niks meer :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Translate schreef:
    Jep. :Y) En dáárom doe ik dat gewoon niet meer :Y)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Dat is klote.
    Ik vertel nooit wat, dus het kan niet doorverteld worden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik wist niet dat je een vriend had? Je bedriegt Bas gewoon, vuile bedrieger! D:
    Haha, oké.
    Ik heb een familie die geheimen voor zich kunnen houden. (:


    Where there is a sea there are pirates...