• Jep, ook ik zoek een paar stories om toe te voegen op mijn lijst van favorieten.
    Ik hou van verhalen die goed/mooi zijn geschreven. Nachtvlinder van Rachel Klein vond ik een heel mooi boek dus als jou story een beetje op de zelfde manier geschreven is zal ik hem zeker waarderen!
    Interessante onderwerpen vind ik o.a. :
    - kostscholen/internaten
    - dagboeken
    - heksen
    Je story hoeft niet persé een van deze onderwerpen te bevatten, zolang het maar geen fanfiction is.
    Dus, beveel me al jou (of die van iemand anders) geweldige stories aan en ik zal zeker even een kijkje nemen! Je moet alleen wel even in dit topic de titel en een korte samenvatting van de story te plaatsen.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    http://www.quizlet.nl/stories/66101/gloss--a-model-story/



    Elle Brooks gaat aan de slag als Model.
    Maar wat ze niet weet is dat het hard vechten is om een hoog plekje in de mode wereld te veroveren.

    From the outside it looks easy
    But the inside is always difficult



    Dress me, I'm your manne-quin


    onbekende personen, avontuur en drama.

    Iedereen kent het prille begin van de wereld. De aarde was een verwoest land, vol duisternis en onrust. De mens leefde eeuwen op deze wereld, bouwde een eigen wereld uit. De technologie was een groot deel van hun leven geworden, onmisbaar. Men voorspelde dat het ooit zou stoppen. Wij zouden uitsterven en dat was wat er precies gebeurde. Wij leefden niet langer meer op de aarde, uitgezonderd van vijf kinderen. Dit zijn de kinderen van God. Ze moeten leren overleven in de woeste wereld waarin ze hun bevinden.
    klik hier voor het verhaal


    Just be yourself even when people want to change you

    Griekenland 3401
    De vorige dag was iedereen vrolijk, blij en praten we met elkaar, we waren met niemand vijanden, we praatte met elkaar, aten met elkaar, spraken met elkaar af en deden gezellig.
    Maar alles veranderde.
    Vulkanen werden wakker en barste uit, het regende dagen lang en het stopte niet met onweren, de water is wild, niet meer veilig om te zwemmen, niet meer veilig om te varen.
    En toen kwamen er leger mensen die vochten.
    Ik ben de enige die ziet wat er echt aan de hand is, ik als halfgod weet dat er monsters zijn dat de titanen oorlog voeren met de goden en ze zich nu op aarde bevinden.


    Xenia is de 16 jarige dochter van de water god Poseidon ze woont bij haar moeder in griekenland, die net als haar dochter de monsters kan zien.
    terwijl de huizen worden vernietigt probeert Xenia met een paar andere vrienden van haar dit te stoppen.



    Waarschijnlijk komen er ook wel wat dagboek stukken tussen, maar dat is nog niet 100% zeker


    http://www.quizlet.nl/stories/66119/war-of-the-gods/


    Hij heeft nog maar een hoofdstuk ben er ook pas net begonnen, maar ik post bijna elke dag (vandaag komen er waarschijnlijk wel meer hoofdstukken)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 17:49 ]


    Related to the House of night series


    -June 1460-
    Het Christendom wint aanhangers en er zijn donkere tijden aangebroken voor een klein dorpje op het Engelse platteland. Cheville staat erom bekend mensen op wonderbaarlijke manier te genezen en de bewoners worden verdacht van het gebruik van magische middelen. Alessia, kleindochter van de oudste man van het dorp, ziet op haar reis door Engeland een groep strijders van de Katholieke kerk en komt er achter dat ze op weg zijn naar haar dorp! Alessia probeert zo snel mogelijk Cheville te verwittigen, maar het lijkt een onmogelijke opgave om op tijd te zijn. Tot ze een mysterieuze man tegenkomt, die zichzelf de laatste speurder noemt.

    Om dit verhaal te begrijpen, is het kennen van House of night niet nodig




    De link


    Happy Birthday my Potter!

    Ik bezig met mijn eerste story^^ Ik hoop dat je het wilt lezen?^^ Er is helaas nog maar één hoofdstuk..

    Vroeger woonde Yunero in Amsterdam. Maar haar ouders wilden rustiger wonen, dus ze verhuisde naar het plattenland. Yunero ging mee, op voorwaarde dat zij de zolder mocht hebben.
    Dat mocht. Yunero kreeg de zolder. Nieuwsgierig begon ze alles door te snuffelen. Ze komt oude krantenknipsels, dagboeken tegen, die ver teruggaan in de tijd.
    Wat ze zich niet beseft, is dat er veel mensen zijn die niet willen dat ze dit allemaal uitzoekt..



    You can say, whatever you want, but I will never change because you said so.

    Je deteste ma vie



    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?


    http://www.quizlet.nl/stories/61233//

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that wasn't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.