• je moet even doorspoelen tot ongeveer 1:20 en dan beginnen ze te dansen.




    rgdklgjamijhnfj ik wil ook dat iemand dit voor mij doet haha, ik wil het later.. nouja later, misschien snel al zelf ook gaan doen. :'D vind het zo awesome, als ik dat zie dan begin ik spontaan te glimlachen, zo lief!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    YAY ik ben eerst

    Awesome (krul) Zo mag mijn man mij later ook een aanzoek vragen. Mijn hele leven lang subtiele hints geven dus (:

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 12:54 ]


    Owl you need is love.

    Zo amerikaans, maar die lui zijn wel goed!
    En dat aan het einde is echt lief (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat wil ik later oo-hook :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zou het geweldig vinden moest mijn vriend me op een concert ten huwelijk vragen. x')
    En dan nog het liest op eentje van Flyleaf. Oh ik heb te veel fantastie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is zo gaaf!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ah, nee, dat zou ik dus niks vinden, je huwelijksaanzoek zo uitbuiten. Doe mij maar gewoon in the face, en niet met een microfoon met al die ditjes en datjes. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oooh, dat vind ik zo schattig :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    woow zo lief van hem

    Colibre schreef:
    Ah, nee, dat zou ik dus niks vinden, je huwelijksaanzoek zo uitbuiten. Doe mij maar gewoon in the face, en niet met een microfoon met al die ditjes en datjes. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aww wauw, how cute! Als iemand dat later voor mij zou doen, then I'll think I wanna marry him (krul)


    “Love is a contradiction.”