• Dye my hair again?

    Mijn haar is nu helemaal blond, dat is niet dit, maar een betere foto heb ik niet:



    Dit is de kleur die ik wil..:



    Dus, zal ik het doen, of is het een slecht idee?

    Genius schreef:
    Hoe dood is jou haar intussen al wel niet :'D

    Maar die kleur is heel mooi!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Die kleur ga ik binnenkort ook verven :'DD
    Doen!


    i put the fun in funeral

    Lol grappig hoe iedereen zegt dat mijn haar dood is, terwijl haar actually niet leeft.

    Haar leeft. Het groeit, het glanst, het elektriseert, het doet lastig.
    Maar ja, als je zegt dat haar niet leeft dan heb ik wel een beetje door wat voor haar jij hebt. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik wil ooook die kleur rood!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    @Captain: Om te kunnen leven moet iets ademen ;]
    En wtf is dat voor een kutreactie?
    Jij kunt je niks een beetje voorstellen want je kent me niet, dus als je niks leuks te zeggen hebt, zeg dan niets astublieft ^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 16:02 ]

    Captain schreef:
    Jouw haar gaat nooit precies die kleur kunnen aannemen of zo glanzen, omdat het al ondertussen halfdood is door al het verven.
    Ik stel voor dat je je natuurlijke kleur weer aanneemt (of iets wat er dichtbij ligt) en je haar maar héél goed gaat beginnen verzorgen als je niet kaal wil worden op je 50ste.

    Ik zeg gewoon de waarheid. :')
    Haar moet je echt met respect behandelen, voor een vrouw is haar haar toch één van de mooiste dingen die er zijn? Dan moet je het toch goed verzorgen en niet verkrachten met verf. Nouja, dat is mijn visie.
    En haar ademt wél hoor.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Ik zeg gewoon de waarheid. :')
    Haar moet je echt met respect behandelen, voor een vrouw is haar haar toch één van de mooiste dingen die er zijn? Dan moet je het toch goed verzorgen en niet verkrachten met verf. Nouja, dat is mijn visie.
    En haar ademt wél hoor.


    Hahahaha :'D
    Oke joh, ik heb niet zoveel respect voor haar. (krul)

    Haha oké.
    Maar je zou het wel moeten krijgen, en ook erop letten welke shampoos je gebruikt enzo. Gewoon, ik vind haar echt zo belangrijk. D:
    Ik hou van mijn haar, ik sta er zo patriottistisch tegen over.


    Where there is a sea there are pirates...

    No don't. D:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Captain schreef:
    Haha oké.
    Maar je zou het wel moeten krijgen, en ook erop letten welke shampoos je gebruikt enzo. Gewoon, ik vind haar echt zo belangrijk. D:
    Ik hou van mijn haar, ik sta er zo patriottistisch tegen over.


    Hmh ja ik snap dat sommige mensen dat hebben. Ik raak snel verveeld met mijn haakleur, maar ookal zou het 'dood' zijn, wat het overigens niet is, dan is het donkerder verven alsnog beter dan bleken. Mijn eigen haar wil ik echt niet terug, dusja.
    Ik gebruik John Frieda & mijn haar is echt geen stro :'D

    Oké. Let er wel op dat je haar niet te dun wordt, want dat is echt sneu. Dan kan je echt niet meer terug. Dun haar suckt!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Oké. Let er wel op dat je haar niet te dun wordt, want dat is echt sneu. Dan kan je echt niet meer terug. Dun haar suckt!


    Mijn haar was altijd al best wel dun, maar dat is niet erger geworden sinds ik het vaak verf hoor. Het hoeft niet zo slecht te zijn het steeds te verven.
    Ik verzorg het alsnog wel goed, wat sommige mensen niet geloven, blijkbaar :']

    In die kleur heb ik mijn haar ook geverfd, syoss verf toch?
    Hij is echt super!, denk ook wel dat het jou zal staan.


    Where words fail, music speaks