• Aloha iedereen. ^^
    Ik heb dit topic maar bij school gezet, omdat ik net terug ben van een week Griekenland, geregeld vanuit school.
    Ik heb echt een geweldige week gehad, ontzettend veel gezien, we zijn namelijk doorheen het grootste deel van Griekenland gereisd en ik heb een boel nieuwe vrienden gemaakt uit hogere klassen, die ook mee waren. Het is de hele week boven de vijfentwintig graden geweest (nu ik terugben heb ik het dan ook ontzettend koud) en we hebben drie of vier keer gezwommen, ook in zee. Plus het feit dat er ouzo was, Griekse drank die ontzettend lekker is, en daarbij dronk mijn leraar Latijn gewoon gezellig mee. Hij klom een van de dagen over zijn balkon om een stoel te pakken en weer terug om bij ons te gaan zitten en mee te roddelen over andere leraren. :'D
    Hoe dan ook, ik wilde jullie gewoon jaloers maken vertellen dat ik het echt super leuk heb gehad. En om dit nuttig te houden, gaan jullie ook wel eens naar het buitenland met school?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    op welke school zit je? Want mijn zus is ook met haar school naar Griekenland geweest, maar dan wel een paar jaar terug.
    Wel super leuk! =D

    En ja, wij gaan ook wel eens naar t buitenland, ik ben de week van 16 September met school een weekje naar Engeland geweest (:
    En in Februari ga ik op wintersport met school, maar daar mocht je zelf naar kiezen. Naar Oostenrijk (:
    En als ik zin heb gaan we ook in Februari naar London, maar dat mag je ook zelf kiezen. (krul)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 12:15 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Klinkt leuk (:

    Ik hoop dat onze reis door gaat dit jaar. Dan ga ik naar Londen -en dan 2 keer want ik ga zelf ook al naar Londen haha-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Supervet ^^ Wij gaan dit jaar naar België *O* Maar over een weekje ga ik met mijn ma naar Athene, dus hoop dat het dan nog een beetje lekker weer is daarzo (bloos)


    To love is to destroy.

    Oeeeh echt leuk! Jaloers. Ik heb zoiets nooit gehad.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hitzone schreef:
    op welke school zit je? Want mijn zus is ook met haar school naar Griekenland geweest, maar dan wel een paar jaar terug.
    Wel super leuk! =D

    En ja, wij gaan ook wel eens naar t buitenland, ik ben de week van 16 September met school een weekje naar Engeland geweest (:
    En in Februari ga ik op wintersport met school, maar daar mocht je zelf naar kiezen. Naar Oostenrijk (:
    En als ik zin heb gaan we ook in Februari naar London, maar dat mag je ook zelf kiezen. (krul)


    Ik zit op school in de buurt van Groningen. You mind me als ik niet precies zeg waar? :'D
    In ieder geval, veel plezier met wintersport en misschien London. ^^


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.